Gå til innhold

Spiller CS. Men det lagger, ikke grunnet ms.

Anbefalte innlegg

Spiller på en laptop med følgende specs:

1.7 pentium m cpu

1024 ddr ram

5400 rpm disk

R 9600 pro mobile grafikk kort.

Hvorfor lagger det da? Det er liksom ikke sånn latency lagg som man får hvis linja er dårlig, men det alle bevegelser inne i spillet går bare veldig treigt. ikke spessielt hakkete liksom. Har konkludert at det må være noe programvare eller hw som "ødelegger".

Har dere noen forslag til dette, eller har andre opplevd det samme selv?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagger for meg også, ikke hele tiden, men ofte nok til at det er irriterende. Det skjer noen ganger når jeg løper og når jeg skyter =/

specs: AMD athlon T-bird 1.4 GHz

Sapphire Radeon 9600 PRO

1024 mb ddr ram

Sitter på 704/128 adsl, så det er ikke linja som er problemet

Lenke til kommentar
Heh, det er ikke kun de_aztec som hakker hos dere?

Det mappet er lagd for fps drop  :green:

Nei, alle maps hos meg

Tror heller ikke det er linja mi som er problemet, siden jeg har en kamerat som har akkurat samme linje å som cs funker helt fint på =/

Endret av jin_X
Lenke til kommentar

btw, var på lan i går og da lagga det like mye som om det skulle vært på inet, så da er det ihvertfall ikke inet.

Men kan jo være skjermkortet som er problemet. Både jeg og w3p har jo likt skjermkort og jeg har hørt at radeon kan ha litt problemer med cs.

Lenke til kommentar

raten min står på 9999. Men det er faktisk bare på de_aztec som disse "forsinkelsene" (vil ikke kalle det for lagging, fordi det ikke hakker, men det er en forsinkelse, eller treghet) skjer på. Har ikke merket dette på noen andre maps. Sitter på en ny Dell Inspiron 8600 (derfor et mobile grafikk kort). Skal prøve å sette raten på 25k i mårra...

Takk for alle forslag?

Lenke til kommentar

Foresten: det er ikke alle maps hos meg. Det er faktisk bare aztec jeg har merket det på, men på en annen pc som er 3 år gammel med et geforce2 grafikk kort, er det jo ingen slike forsinkelser. Hvorfor er det sånn på min I8600 da??? Radeon 9600 pro mobile er jo bedre enn geforce 2 korta??????

Kan noen sakse inn de instillingene man gjør i consol som er best? feks med rate og sånn?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar

OK. Klokka er nå FØR ni på en mandags morgen så jeg spør deg om hvor du gjør denne instillinga? Sikkert i settings med orker ikke å se etter nå zzZzzZZzzZz.

Men det er jo bare på de_aztec da. Noen forslag? Og jeg har som tidligere nevnt en dårligere pc ( geforce 2 grafikkort, p3 550, 386sdram) som ikke har disse forsinkelsene på aztec.

Rart det her, og samtidig utrolig irriterende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...