Anterialis Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Spiller på en laptop med følgende specs: 1.7 pentium m cpu 1024 ddr ram 5400 rpm disk R 9600 pro mobile grafikk kort. Hvorfor lagger det da? Det er liksom ikke sånn latency lagg som man får hvis linja er dårlig, men det alle bevegelser inne i spillet går bare veldig treigt. ikke spessielt hakkete liksom. Har konkludert at det må være noe programvare eller hw som "ødelegger". Har dere noen forslag til dette, eller har andre opplevd det samme selv? På forhånd takk Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Lagger for meg også, ikke hele tiden, men ofte nok til at det er irriterende. Det skjer noen ganger når jeg løper og når jeg skyter =/ specs: AMD athlon T-bird 1.4 GHz Sapphire Radeon 9600 PRO 1024 mb ddr ram Sitter på 704/128 adsl, så det er ikke linja som er problemet Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Sitter på den samme linja jeg også og har 20-30 i ping når det lagger, så er ikke det som er feil. Men det "lagger" liksom ikke helt ordentlig, det bare er noen ganger alt går sinnsykt seint liksom :s Veldig irriterende... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Mye mulig det er linja deres, hadde ikke forundra meg om det var telenor dere brukte også... Jeg har omtrent lik maskin som dere, men så sitter jeg på en 8Mb inn /800Kb ut linje da... Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hva med disken din da? Har du problemer med annet enn CS? I såfall kan det være disken din som er gåen. Alternativt for varm. mag Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Heh, det er ikke kun de_aztec som hakker hos dere? Det mappet er lagd for fps drop Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Heh, det er ikke kun de_aztec som hakker hos dere?Det mappet er lagd for fps drop Nei, alle maps hos meg Tror heller ikke det er linja mi som er problemet, siden jeg har en kamerat som har akkurat samme linje å som cs funker helt fint på =/ Endret 7. mai 2004 av jin_X Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Mener å huske å ha samme problem som deg. Hakking uten at det lagger osv. Det viste seg at jeg hadde for høye innstillinger på skjermkortet, selv om det var radeon 9700 pro. Du kan jo titte innom der selv og se om du kanskje har på litt for mye Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 om du ikke har skrevet noe i consoll enda... har du bare 72 fps... Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 btw, var på lan i går og da lagga det like mye som om det skulle vært på inet, så da er det ihvertfall ikke inet. Men kan jo være skjermkortet som er problemet. Både jeg og w3p har jo likt skjermkort og jeg har hørt at radeon kan ha litt problemer med cs. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 er ikke raten din da? rate 25000 ? Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 er ikke raten din da? rate 25000 ? min står på 25000, så er nok ikke den Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 raten min står på 9999. Men det er faktisk bare på de_aztec som disse "forsinkelsene" (vil ikke kalle det for lagging, fordi det ikke hakker, men det er en forsinkelse, eller treghet) skjer på. Har ikke merket dette på noen andre maps. Sitter på en ny Dell Inspiron 8600 (derfor et mobile grafikk kort). Skal prøve å sette raten på 25k i mårra... Takk for alle forslag? Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Foresten: det er ikke alle maps hos meg. Det er faktisk bare aztec jeg har merket det på, men på en annen pc som er 3 år gammel med et geforce2 grafikk kort, er det jo ingen slike forsinkelser. Hvorfor er det sånn på min I8600 da??? Radeon 9600 pro mobile er jo bedre enn geforce 2 korta?????? Kan noen sakse inn de instillingene man gjør i consol som er best? feks med rate og sånn? På forhånd takk Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Nettopp dette var grunnen til at jeg la opp 1.6. Man kan ha 10 i ping og 100 fps. Laggen er der, og det er ikke CS som lagger; men steam. Problemet forsvinner ikke...! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Samme her. Cs 1.5 var gøy. Så kom Steam og 1.6. Da oppsto problemene. Den modifiserte HL-motoren er ikke den beste. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Vel cs lagget som **** hos meg også nettopp men det var 1.5, grunnen var at cs av en eller annen grunn hadde forandret internett conction til 33,3 modem, så jeg forandra denne til Lan/T1 og så var hakkinga borte. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 OK. Klokka er nå FØR ni på en mandags morgen så jeg spør deg om hvor du gjør denne instillinga? Sikkert i settings med orker ikke å se etter nå zzZzzZZzzZz. Men det er jo bare på de_aztec da. Noen forslag? Og jeg har som tidligere nevnt en dårligere pc ( geforce 2 grafikkort, p3 550, 386sdram) som ikke har disse forsinkelsene på aztec. Rart det her, og samtidig utrolig irriterende... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Siden det bare lagger på aztec er det sikkert ikke dette, men uansett stiller du det inn i Play CS->Play online og så internett connection øverst i høyre hjørne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå