Hybrid_g33k Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei, har litt trøbbel med pc'n og lurer på hvis noen vet hva som er feil (slik at jeg kanskje slipper å reinstallere windows?). Problemet: Når jeg skal logge meg på MSN Messenger får jeg en feil melding: "There was a problem connecting you to MSN Messenger. Click troubleshoot for help with this problem" Når jeg prøver troubleshoot får jeg følgende feil mld "We are temporarily unable to troubleshoot your connection to the MSN Messenger service. Please try again later.". -jeg har prøvd å installere msn på nytt (v.6.2) uten resultat. Når jeg går inn på IE får jeg også "The page cannot be displayed" feilen. I tillegg til dette så har mitt nedlasting prog blitt rart. Ofte slutter det å reagere, i tillegg til at det ibland tar 99% av cpu'en og ikke står oppført under Applications i Windows Task Manager (bare processes). Har også prøvd å oppdatere dette prog uten resultat. Min maskinvare: XP Pro AMD XP2500@2Ghz ASUS A7N8X ATI R9600XT PC2700 RAM @ FSB 182 Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du har nå ihvertfall bommet totalt med postingen din... Problemet er at du ikke har en internett forbindelse tilgjengelig, så kanskje det er brannmur, evt leverandør som gjør at du ikke kommer deg på nett ? start->run->cmd (trykk enter) ipconfig (trykk enter) Hvis du har en adresse som starter på 169 så kan det tyde på at du ikke får tildelt ip-adresse. står det noe annet der, kan du prøve med følgende : start->run->cmd (trykk enter) ping 193.75.75.75 (trykk enter) står det "reply from......" er internett forbindelsen din som ikke er ok Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Feilpostet? Står nå "Generelle problemer, spørsmål og tips om data og overklokking som ikke passer i de andre kategoriene." Vil nå si at dette er et problem/spørsmål som er data relatert... Jeg prøvde det du sa og jeg fikk "timed out". Jeg har internet forbindelse, sitter og skriver på maskinen jeg prøver å fikse akkurat nå. Noen som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Hvis du tar en titt på menyen til venstre så oppdager du at forumet er betraktelig større enn bare overklokking. Det setter "Data/overklokking generelt" i et litt annet lys. Denne kategorien er ment for generelle ting relatert til overklokking. Ta deg en tur til programvareforumet stenges Endret 7. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg