stidz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) er ikke sikker på om det skulle hit men er jo til case modding jeg skal ha den da. er det dremel settet hvor du får med stativ for 700kr. bra nok til casemodding? Endret 6. mai 2004 av stidz Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 trenger man stativ for "casemodding"... si hva du skal bruk det til da? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 ops. skrev stativ. men mente frese stativ. kjøpte det settet for 650. kosta egentlig 1098 så. fresing kan jeg altids få bruk for. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 assa, det er sikkert bra nok til casemodding.. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 ja tror det jeg også. men vet du om dremmelen kan frese vannblokker og sånne ting Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 joda, men det tar litt tid... Jeg antar det er kobber du tenker på? Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 ja tror det jeg også. men vet du om dremmelen kan frese vannblokker og sånne ting Joda dremel kan brukes til å frese metall med. Fatter brukte dremel til å kutte fliser med. (tenker på _harde_ fliser) Bare beregn litt tid til det. Kan ta ei stund om du skal ha et bra produkt. /offtopic: Er det meg eller er forumet inni * tregt nå. Tar et langt år å laste sider. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) vet ikke helt . men dette forumet er drit tregt med opera og hindrer meg i og kunne skrive noe som helst noen ganger. bår jeg bruke dremel eller stiksag på et tykt pvc rør (tror det er pvc er det ikke det di dere avløpsrørene er laget av a?) Endret 6. mai 2004 av stidz Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 funker fint i Opera med meg Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 vet ikke helt . men dette forumet er drit tregt med opera og hindrer meg i og kunne skrive noe som helst noen ganger. bår jeg bruke dremel eller stiksag på et tykt pvc rør (tror det er pvc er det ikke det di dere avløpsrørene er laget av a?) Baufil? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) vet baufil funker veldig bra. men vis du ser litt lengre ned på HD brønn tråden så ser du konstruksjonen og får ikke kkuttet helt sånn med baufil edit: brukte foresten baufila når jeg sagde av røret nede ved byggeplassen:p Endret 6. mai 2004 av stidz Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 vet baufil funker veldig bra. men vis du ser litt lengre ned på HD brønn tråden så ser du konstruksjonen og får ikke kkuttet helt sånn med baufil edit: brukte foresten baufila når jeg sagde av røret nede ved byggeplassen:p Ahh.. Tenkte ikke så langt jeg. Sats på dremel du. Kan bli mer kronglete med stikksag enn med baufil. Men skaff deg de kutteplatene som er tykkest. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 de fulgte med i settet vettu men tror ikke jeg tar de aller tykkeste. da. men hva med den dere bitsen som er beregnet på plast acryl og pvc. noen som har prøvd denne? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 noen ganger er det treigt med opra for meg også... Sats på dremel! Lenke til kommentar
stidz Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 sånn kutta ut nå. men ble ikke så bra. dremmelen sugde til dette. mye lettere med stikksaga og borr. men har noen noen tips til fresing med dremmel (i tre) Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 sånn kutta ut nå. men ble ikke så bra. dremmelen sugde til dette. mye lettere med stikksaga og borr. men har noen noen tips til fresing med dremmel (i tre) Teip der den ringen til fresen kommer til å gå, for å slippe spor i treverket. Og bruk heller 10min ekstra enn å stresse igjennom. Blir bedre da. (seff?) Lenke til kommentar
stidz Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 prøvde litt på prøveplata mi. men uff så lang tid det tar. den lille greia blir jo sinnsykt varm med en gang. og kjører den mellom hastighet 1-3 eller no sånt Lenke til kommentar
stidz Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 noen som har testa ut dremel settet til clasohlson? 149 kr og 140 deler jeg ser hvertfall dette som veldig rimlig. men kan jo hende det er no dritt som følger med da. ikke veit jeg Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) noen som har testa ut dremel settet til clasohlson? 149 kr og 140 deler jeg ser hvertfall dette som veldig rimlig. men kan jo hende det er no dritt som følger med da. ikke veit jeg http://www.clasohlson.no/images/products/N.../308631_Xw4.jpg Var innom clas i dag. Så den der jeg også. Så greit ut da, også er ikke 149kr så veldig mye peng da. Om noe fungerer så er det vært pengene antagligvis. /edit: behøver ikke dobbeltbilde. Endret 8. mai 2004 av evil-twin Lenke til kommentar
stidz Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 jeg var og kjøpte det settet i dag jeg eller fikk det i bursdagsgave av søstra mi. har bursdag i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå