Gå til innhold

Dårlig timing av 9800pro salg?

Anbefalte innlegg

Har ikke solgt mitt ati radeon9800pro med zalman heatpipe montert med vifte fordi jeg trodde x800pro vill koste rundt 5500kr, nå viser det seg at kortene koster 3500kr, jeg har prøvd å legge mitt ati9800pro kort til salg på qxl i dag, men på gangen har vært liten, virker som 1500 er det de går går, siden jeg har montert zalman heatpipen med vifte håpet jeg på 17 - 1800 kr, dette virker håpløst, spesielt når x800pro bare koster 3500kr. Er det fler som ble overasket over den lave prisen?

##Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Det har vi bruktmarked.no til - enden##

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du 1500 for det syns jeg du har fått en meget bra deal. Husk at de koster under 2000 ny.

:Edit La ikke merke til zalman heatpipen. Kan ikke tenke meg at den vil gi deg mye ekstra men kanskje litt?

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Et nytt kort går for 1800 kroner. Får du 1500 med heatpipen skal du være veldig fornøyd. Husk at slike ting ikke drar prisen særlig mye opp, da det stort sett er for spesiellt interesserte.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar

Burdet jo det, koster jo 500kr til sammen den løsningen (Zalman m vifte), dessuten koster modelene montert med tillsvarendet kjøle løsning (er ikke det ultimated version korta?) koster rundt 3000kr.

Timingen på salget mitt er rett å slett elendig fårstår jeg nå, får 2 mnd siden haddet jeg lett fått 1900kr tror jeg. Ukens tilbud korta på rundt 2000kr er ikke inkl porto da.

Litt trist å selge mitt 9800pro oxo, har ikke sviktet meg en gang :love: , kansje jeg skall ramme det inn i steden, slik at jeg kan mimre når jeg blir gammel ;)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Litt trist å selge mitt 9800pro oxo, har ikke sviktet meg en gang :love: , kansje jeg skall ramme det inn i steden, slik at jeg kan mimre når jeg blir gammel  ;)

Kanskje det ;) Tror jeg fremdeles har ett 512 kb skjermkort ett eller annet sted. tror det var Cirrus Logic eller lignende.. :p

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Jeg selger det kunn over fire øyne, seriøst salg. Desuten har viftene vært et så stort problem at jeg har et personelig brev fra komplett om at garantien holder selv om jeg har byttet vifta, det er heller ikke noe problem å sette på den gammle vifta om man ønsker det.

Lenke til kommentar

Altså, det har større egenverdi i seg selv enn hva du kommer til å få for det. Jeg anbefaler heller at du bruker det selv, prisene på slike kort vil nå stupe til ~1300 kroner brukte. Da kan du selge det over sommeren, da x800 selges nye for 2500.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...