RolfOve Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg er interissert i denne rapporten _Reboot_. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Sygate er den beste! Har prøvd Norton firewall, zonealarm og Sygate Personal Firewall Pro. Og den beste av de er Sygate! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg har brukt sygate sin brannmur nå i evigheter, men lurer på om jeg bør bytte til en annen nå som denne ikke oppdateres lengre. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg liker ZoneAlarm, Sygate og Bitdefender. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg bruker Esets NOD32 og Agnitum Outpost Firewall, funker fint det. 2421681[/snapback] Samme her. Anbefales - et meget godt par, avansert og samtidig lite ressurskrevende. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Brukte Sygate sin firewall lenge, men ettersom den ikke oppdateres lenger(?) byttet jeg over til ZoneAlar, men har stort sett bare hatt problemer med den siden jeg la den inn. Noen som har tips til en GOD firewall som ikke krever så mye ressurser? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Gratis eller betal? 6108698[/snapback] Samme det! Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Selv liker jeg Sygate PRO. Denne oppdateres fortsatt. Det er bare gratisversjonen som ikke oppdateres. Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Important Notice: Effective November 30th, 2005 all Sygate consumer firewall products will be discontinued. For technical assistance with these products, please email [email protected]. In addition, the consumer firewall support forum will be available for 60 days per our standard support policy. Note: this end of life only applies to the consumer firewall products and does not affect Sygate's Enterprise firewall and endpoint compliance products, which are still be updated and supported. Thank you and we look forward to assisting you with the wonderful line of Symantec products. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Trodde det bare var den som var gratis som ikke utvikles lengre. Jeg beklager! Hva med Sunbelt Kerio Personal Firewall? Lenke til kommentar
Downy Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Bruker NOD32 og Outpost Firewall 3.51. Er utrolig fornøyd med denne nye løsningen som jeg har valgt. Har prøvd å satt meg inn i Outpost firewall programmet. Og jo mer jeg forstår av det, jo mer liker jeg Outpost firewall. Et helt unikt og genialt program. Kjekk det ut selv. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Lurer på om jeg bør fortsette med sygate, eller om jeg bør skifte til keiro eller outpost. Noen som har noen gode tips på hvilken jeg bør velge av de nevnte? Lenke til kommentar
robot Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Jeg bruker McAfee security center. Den inneholder brannmur, antivirus, spamfilter og noen andre sikkerhetsprogrammer. Brannmuren er kjempebra og den stopper en del av det som ikke skal inn på dataen min. Dette brannmurprogrammet har jeg på den stasjonære dataen. På den bærbare dataen har jeg kun windows brannmuren men skal endre til Zonealarm eller lignende snart. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Med outpost sin så blir den trådløse forbindelsen rotet til ganske så ofte, så den er helt utelukket for meg å bruke. Tenker å prøve keiro sin nå, liker jeg ikke den så går jeg tilbake til sygate sin selv om den ikke oppdateres lengre. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Selv liker jeg Sygate PRO. Denne oppdateres fortsatt. Det er bare gratisversjonen som ikke oppdateres. 6109685[/snapback] Har selv prøvd Pro utgaven av Sygate. Den er sikkert en ålreit brannmur, men den krever sinnsykt lang tid på å komme opp å gå, slik at du kan slippe til på Internett. :!: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Selv liker jeg Sygate PRO. Denne oppdateres fortsatt. Det er bare gratisversjonen som ikke oppdateres. 6109685[/snapback] Har selv prøvd Pro utgaven av Sygate. Den er sikkert en ålreit brannmur, men den krever sinnsykt lang tid på å komme opp å gå, slik at du kan slippe til på Internett. :!: 6533052[/snapback] Hvordan det? Når jeg legger inn sygate på en nyformater maskin tar det alt annet enn lang tid før det er klart til å surfe. Hadde denne brannmuren fortsatt blitt oppdatert hadde den uten tvil hvert mitt førstevalg. Lenke til kommentar
dude80 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Zonealarm Security Suite er veldig bra, og har mottatt mange priser av aktører som pcworld. Den inneholder både brannmur og antivirus. Koster litt, men er verdt pengene. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg bruker en brannmur som var Bygd inn i hovedkorte (Nvidia Firewal) i starten blokerte den alt og alle men nå har jeg fjernet blokeringen fra alt jeg trenger,men er dette noen god firewal egentlig ?er den på nivå med de andre nevnte brannmurene i denne tråden ? Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Tja, nå begynner jeg og bli litt her... Ja, skulle hatt tak i gratis firewall (som alle andre) og har fått noen forslag fra denne posten... Bl.a Zone Alarm -- boom 14.dager så må du betale, eller har jeg misforstått? Sygate -- etter alt jeg har forstått så må man betale Pluss noen andre forslag her i posten som jeg ikke er helt klok på (Sikkert mange som tenker at jeg er litt noob nå, ja jeg er det) Bruker windows firewallen men den er etter min mening ikke vært nåla i veggen... Så trenger noen forslag til gratis firewall - ikke sånn try and die greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå