Procli Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har tidligere brukt Zonealarm firewall.. men nå kommer det en såkalt oppdaterings varsel frem. Så nå lurer jeg på om jeg skulle prøve en annen brannmur... (helst ikke Norton, har hørt så mye negativt om den... tar mye ressurser osv) Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kan vel bare oppdatere Zone Alarm. Tror egentlig du ikke skal bytte (hvis du ikke kjøper en skikkelig brannmur da) etter hva jeg har hørt er Zone Alarm den beste brannmuren som finnes av de som ikke koster noe. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg er litt uenig i det. Syns Sygate Personal Firewall er den beste gratis brannmuren. Syns den har ett mye bedre interface og er lettere å kontrollere. Lenke til kommentar
blue2 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Synes også Sygate Personal Firewall er den beste. lett å håndtere! Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Zonealarm har endel kjente sikkerhetshull (gamle versjoner), dette er fordi det er en veldig mye brukt firewall og det oppdages mange.... Men viss jeg var deg ville jeg nok brukt Zonealarm siden du er vant med den, bare oppdater den jevnlig så går det bra.... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Jeg bruker Norton Personall firewall, er den egentlig noe bra? Jeg sjekker hele tiden etter nye oppdateringer osv. Gjør ikke meg noe om brannmuren koster noe i måneden, fattern payer det sålenge han ikke får virus sier han;) PS: For meg er det like vitkig at brannmuren stopper popups og spyware driiit! Lenke til kommentar
Shader Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Noen som kan si meg hvor jeg laster ned Sygate Personal Firewall? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg anbefaler Sygate på det sterkeste. Hadde litt problemer med ZA når jeg hadde peer2peer-programmer durende i bakgrunnen. Men nå går alt greit! Go Sygate! Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 kjører selv PC-Cillin 2004, denne er kjempe bra og den har alt du trenger. spamfilter, spyware fjerner, firewall og viruskanning. bruker lite resurser og koster lite penger. rundt 400 kroner tror jeg. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 kjører selv PC-Cillin 2004, denne er kjempe bra og den har alt du trenger. spamfilter, spyware fjerner, firewall og viruskanning. bruker lite resurser og koster lite penger. rundt 400 kroner tror jeg. Helt enig..PC-Cillin er bra det også..hadde 2000 versjonen for to tre år siden..var storfornøyd med den Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Sygate har en del funksjonalitet du ikke finner i ZA, og omvendt. ZA skiller mellom nettverkstrafikk og internett trafikk som ikke en ukonfigurert sygate gjør. Jeg har imidlertidig satt opp regler for dette. Jeg liker beste Sygate egentlig. Men hvis du kun er ute etter programvarekontroll og ingen funksjonalitet utover dette, spiller det liten rolle hva du bruker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 IPtables er best i Linux - ZoneAlarm i Windows. Rolfove: Sygate, NPF (Norton Personal Firewall) og mange andre brannmurer ble lurt av et program for knappe måneder siden. ZoneAlarm holdt. Programmet ville stenge brannmurene, og det klarte det på alle utenom ZoneAlarm. Så! Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Rolfove: Sygate, NPF (Norton Personal Firewall) og mange andre brannmurer ble lurt av et program for knappe måneder siden. ZoneAlarm holdt. Programmet ville stenge brannmurene, og det klarte det på alle utenom ZoneAlarm. Så! Hvor fant du denne rapporten? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Sygate holder fint for meg. Shader: Trykk på denne linken: http://www.snapfiles.com/php/download.php?id=103351 Endret 30. juni 2004 av tigerdip Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jeg bruker Trend internet security som er ett antivirusprogram og brannvegg. synes den er bra. Har vært fornøyd med alle trend sine produkter som jeg har hatt. pccillin 1999,2000,2002, trend internet security 2004. Trend er ganske raskt også når det skanner harddisk for virus. Inneholder også ett spam filter. Så du kan laste ned en 30 dagers evaluerings versjon og prøve Du kan også laste ned f-secure sin internet security og prøve. Endret 30. juni 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 F-Secure har jeg prøvd, det var sikkert bra til sitt bruk, men det så ikke så veldig pent ut. det gjør PC-Cillin Internet Security 2004. Lugmeister: du bruker ikke PC-Cillin Internet Security 2004 du da? den er jo konge over alle Virusprog og brannmur pakker. dvs. alt i et pakker. den har jo alt man trenger og litt til. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jeg bruker TIS 2004. VAr brannvegg i pccillin 2002 også men da regnas det bare for ett antivirus program . Jeg bruker bare TRend eller f-secure produkter, norton synes jeg er for treg på scanning av harrddisk. Jeg bestilte trend over nett som oppgradering siden jeg hadde tidligere versjoner og betalte vel ca 300 Kr for den. Endret 30. juni 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 tøft at noen er enige i at Trend Micro ruler kanskje jeg skal se litt på F-Secure igjen, men det blir ikke enda uannsett. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg bruker Esets NOD32 og Agnitum Outpost Firewall, funker fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå