Fragletrollet Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hey folkens. Beklager om dette er feilpostet. Har tentamen i øk. imorgen, alle hjelpemidler tilatt. Ja, har dere noen geniale regler osv på lager, ev. URL¨s? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du kan vel ikke bruke nettet så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jo, alle hjelpemidler tillatt. Ink. nettet, som er en del av oppgaven (finne resurser på nett) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jo, alle hjelpemidler tillatt. Ink. nettet, som er en del av oppgaven (finne resurser på nett) hmm, hos oss var det totalforbud.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Vel, unnskyld meg, men det er vel ganske så irrelevant for meg, eller? Har du noen tips ell.? Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Internett er vel kun lovlig under forberedelsestiden, og ikke når selve prøven foregår. Hvis jeg har skjønt det riktig Har dere fått noe som helst forberedelseshefte eller lignende ? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Vi har fått et forberdelsesark med oppgaver, men ingen fasit. Internett er lovlig under prøven. JO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå