Gå til innhold

Små forvirret

Anbefalte innlegg

Heisann.. Jeg har lest noen plasser at det står at nokia 7650 skal ha støtte for MMC, Stemmer dette?`jeg har selv 7650 men har ikke MMC muligheten så jeg tenkte at det kanskje var laget en ny versjon av telefonen med støtte for dette? Tviler egentlig men lurer litt siden jeg har sett det på mange plasser

:hmm:

Endret av Skitongen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, finnes ingen oppfølger til 7650 nei. Så er nok lureri det med minnekort.

(Står ikke et kvekk om noen oppfølger på Nokia's sider i hvertfall, og det ville nok stått der! Det ER jo kommet en oppfølger til 3650, og da står det nye opplysninger om 3650i. Det ville det isåfall gjort med 7650 også, men det gjør det ikke. Ergo ingen oppfølger.)

Lenke til kommentar

(Står ikke et kvekk om noen oppfølger på Nokia's sider i hvertfall, og det ville nok stått der! Det ER jo kommet en oppfølger til 3650, og da står det nye opplysninger om 3650i. Det ville det isåfall gjort med 7650 også, men det gjør det ikke. Ergo ingen oppfølger.)

du snakker vel om 3660? ikke 3650i?

Lenke til kommentar

3650i snakker jeg om. Med i. ;)

(Sjekk bare fasiten på www.nokia.no.)

Lenke til kommentar

3650i snakker jeg om. Med i. ;)

(Sjekk bare fasiten på www.nokia.no.)

Ditt søk på "3650i" ga 0 treff.

Det får jeg på nokia.no.

No results were found for your search in Nokia.com

Det får jeg på nokia.com.

Hverken www.nokia.com/phones/3650i eller www.nokia.no/phones/3650i finnes.

Lenke til kommentar

Sorry, min feil. Mente å snakke om 3510, og der har jo oppfølgeren betegnelsen "i".

Men pointet var uansett at Nokia ofte bruker "i"-betingelsen når de "oppgraderer" en modell, altså er 7650 ikke oppgradert.

3510i.gif

edit: bilde

Endret av voluz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...