Gå til innhold

bestill x800 xt på...


Anbefalte innlegg

var på hardware analizes og såg på x800 xt og 6800 ultra så ett bilde fra ati og et fra nvidia jeg såg STOR  forskjell på shadow i nascar 2004 shadows med ati var som a se ati geforce 9800 men geforce så helt ny ut  så nå blir det nvidia

 

Hvis du klarer og se stor foskjell på x800xt og 6800ultra i billedkvalitet har du veeeeldig gode øyne!

det var jo helt tydelig ati var ikke så god på den testen. nvidia vant :thumbup:

Hva med en link til denne testen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
husker ikke hv aden heter men bruk google.du finner den sikkert der ;)

Akkurat ja...

 

Her er det noen linker o.l.

 

 

En del konkluderer også med at selv om GeForce 6800 nok er den teknisk sett mest avanserte og funksjonsrike av de to, så er det likevel X800 som såvidt kommer ut som den råeste yteren.

 

Man skal jo selvfølgelig ikke tro alt man leser, men jeg for min del holder en knapp på X800-kortet... Den skal visst være endel billigere.

Endret av Jarbra
Lenke til kommentar

nVidia har brukt 400 millioner dollar (2,7 milliarder kroner) på å designe, utvikle og teste kortet

1000 ingeniører har bidratt i utviklingen av NV40, som ligger til grunn for kortet

nVidia brukte 400 terrabyte med lagringsplass til NV40 filer og programmer

5.000 CPU-er (deriblant Sun UltraSparc, Itanium, Pentium 4, Athlon XP og Opteron) ble benyttet til å designe 6800-kortet

 

 

hvordan kan det lønne seg å lage ett slikt kort

matriale ,produksjon,frakt og reklame koster jo $ ,

de kan da aldri tjene inn pengene igjen.

Lenke til kommentar

hvordan kan det lønne seg å lage ett slikt kort

matriale ,produksjon,frakt og reklame koster jo $ ,

de kan da aldri tjene inn pengene igjen.

De gjør det sikkert bare for veldedighet og av egen goodwill.

 

(sorry sarkasmen, det er vel ganske åpenlyst at de har store ambisjoner om å tjene det inn...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...