TLZ Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 NM i piss, svarte bare dritt og fikk samma svaret alle gangene nja... Eg så samenheng mellom svaret mitt og og spørsmålene... Godt mulig at den "husker" svaret for å ungå juks... Men eg er ikke sikker... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 You have an entrancing kiss~ the kind that leaves your partner bedazzled and maybe even feeling he/she is dreaming. Quite effective; the kiss that never lessens and always blows your partner away like the first time. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 You have a surprise kiss! Your partner is always pleasantly pleased to have you jump outta no where to dote them with a fun peck on the cheek or more passionate embrace. super markets and work places are your favorite places to attack your loved one with all your love =p teit test? joa Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 boooyaaa! You are a child's kiss. Completely sweet and innocent and pure. You mean no harm and only love in your sweet kisses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå