Dan Hansen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 kan den brukes på både høyre og venstre øre eller enten høyre eller venstre øre? ::Dan Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg tror det kan brukes på begge ørene. hvis ikke det følger med en annen bøyle for hvert øre da. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kan ikke helt se for meg hvordan man kan bruke den på venstre side egentlig. Blir den ikke pekende bakover? Sitter ikke bøylen fast da? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 SonyEricsson sine bt headset er ganske enkle å skifte kva øyre det skal sitte på. For HBH-35 er det berre å dytte bøylen over til andre sida så passer den det andre øyre (feste mellom bøyle og sjølve headsetet er ledda= for HBH-60/65 vrir ein bøylen rundt sin eigen akse og snur bøylen 180 grader. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 har du erfaringer med både HBH-35 og HBH-60/65? Hvilken av disse vil du isåfall anbefale? ::Dan Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei Den kan brukes på begge ørene,jeg har en sånn selv og synes den er ganske fin å bruke,lang levetid på batteriene,fin kvalitet på lyd. Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Kan definitivt brukes på begge sider ja. Har en slik selv. Brukte den først på en SE T610. Bruker den nå på en Siemens SX1. Det merkelige er at lydkvaliteten er MYE bedre med sistnevnte... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 har du erfaringer med både HBH-35 og HBH-60/65? Hvilken av disse vil du isåfall anbefale? ::Dan HBH-35 har best stadby tid reelt og sitter "bedre" på. Men det ner som eit stor insekt i tryne HBH-65 er mindre og meir usynlig, men sitter kanskje litt laust. 65 passer best til kontorlandskap og møter, 35 passer meir til bud og aktive personer. mvh JanEirik PS ein har jo også hbh-200 som forsatt har propp men kan vere eit godt alternativ til dei to andre, 200 har også nummervisning på einheiten. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 HBH-200 virker interessant. Poenget mitt med en sånn Bluetooth-løsning er at jeg har en SE P800 og den er ærlig talt litt tung og uvøren å drasse rundt på. Har jeg den i beltet hekter den seg fast i alt mulig jeg går forbi osv ... Samtidig har jeg vent meg til å bruke PDA funksjonene så jeg kan heller ikke unnvære den lenger eller bytte den i noe mindre. Vet du noe om taletid og batterikapasitet på denne saken? ::Dan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå