Bamse_ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Topic sier vel det meste.. Men når jeg er inne på prisguiden så savner jeg ofte muligheten til å spesifisere søket mitt etter pris.. Ikke bare etter feks merke og minne størrelse.. Hva synes dere om det? Selv hadde jeg blitt utrolig fornøyd i hvertfall Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det finnes jo Se øverst her: https://prisguiden.no/ Fritekstsøk Finn Ikke finn Min. pris Max. pris Søket skiller ikke mellom store og små bokstaver Se også søketips Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Men ikke når du spesifiserer katigori Det var det som var poenget... Burdte kansje ha skrevet det i første posten Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ser ikke nødvendigheten av det da alt er sortert på pris fra før.. er bare et par klikk så er du i prisklassen du ønsker.. men men.... TaZ Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Det er jo for å slippe å få opp en haug med produkter som man ikke har noen interesse av å se på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå