The Stig Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Hei hei, nå har jeg kjøpt meg en ny pc.. Men jeg er så skrekkelig usikker på om jeg gjorde et godt valg, jeg håper dere kan ta dere tid til og se på denne topic'en også. Det er da snakk om spesilet HK'et og ram'en jeg er usikker på. Takker for alle svar Endret 6. mai 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 rammen er grei den tror jeg, HK kan være lurt å bytte ut med en nforce 3 250gb, det er det alle går å venter på om dagen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Hmm.. Ja ja, tor jeg beholder det jeg ar bestillt.. Lenke til kommentar
Seph Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 var ikke dumt det du hadde, så ikke fortvil. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Vært på tlf med NetShop, det de var mest usikker på hva Ram'en.. Altså, tenke på at det var Dual Channel.. Lenke til kommentar
jag Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Vært på tlf med NetShop, det de var mest usikker på hva Ram'en.. Altså, tenke på at det var Dual Channel.. At det er Dual Channel minne har ingenting å si. Betyr bare at de er garantert å fungere optimalt i et dual channel oppsett... Dette med Dual Channel har nesten blitt "ei fjær til ti ville høns". Da det først kom var det eneste som ble anbefalt to brikker med samme spec og helst fra samme produsent, det er først i den senere tid at du har fått såkalt "Dual Channel" minne. Tror heller ikke jeg leste om noen som hadde problemer, ihvertfall ikke så lenge brikkene hadde samme spec og produsent... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå