Frugy Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Noen som vet hvordan jeg kan få scrollbar f.eks inn i en tabell uten flash og frames? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) overflow: scroll; And then came Dunis... Endret 6. mai 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hmm, får det ikke til å fungere. Kan noen gi meg et eksempel på hvordan koden skal se ut? Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 <td style="overflow: scroll; height:50px"> innhold </td> overflow er SCC og skal ligge i et style attributtt. Brukes sammen med height Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 overflow er SCC... CSS, håper jeg du mener... Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Nå har jeg prøvd det og... fortsatt ikke scrolling. Irriterer meg grønn, ser jo utrolig enkelt ut da! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har du brukt endens kode, skal det fungere. Prøv eventuelt: <td style="overflow: auto; height:50px"> innhold </td> Eller er jeg på jordet nå? Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Har prøvd denne Nå er det tre personer som mener den skal fungere, men har ikke fått det til Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Har du brukt endens kode, skal det fungere. Prøv eventuelt: <td style="overflow: auto; height:50px"> innhold </td> Eller er jeg på jordet nå? <td style="overflow: auto; height:50px;"> innhold </td> Muligens..? Endret 6. mai 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 <td style="overflow: auto; height:50px[b];[/b]"> innhold </td> Muligens..? Trengs ikke. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har ingen kode akkurat nå jeg er inne i planleggingen av et design akkurat nå, og jeg ønsker å få samlet informasjon om de forskjellige tingene eg kommer på underveis. Gjør det litt lettere for meg når selve designet begynner. (blir mitt første design, så skal være litt forsiktig ) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg får heller ikke overflow: auto; til å funke på <td>.... Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Ok!! Har fått det til, ble mye klipping og liming Fikk hjelp av broren min. Takker alle som har hjulpet til, det var nødvendig for å klare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå