lazio Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er DSP så mykje betre at det lønner seg og betale 1000 kroner for det. Har ikkje det alt for beste lydkortet så kanskje usb ville være ein fordel. Og denne 3-års garantien som Plantronics headseta har, vil det si at eg får nytt visst det blir øydlagt ? Lenke til kommentar
lazio Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Skal bestille i kveld.... Trenger svar :S Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Jeg har også tenkt å bestille, jeg kommer til å gå for audio 90. DSP-500 er bare altfor dyrt, + jeg regner med at jeg kommer til å få meg bedre lydkort med tida. Da vil det jo være bedre med audio 90 siden DSP 500 ikke tar i bruk lydkortet. Eneste fordelen jeg ser med DSP-500 er at du da får digital lyd gjennom mikrofonen istedet for analog, og dermed noe klarere lyd. Men om den er så mye bedre at du kan legge til 800 kr. ++ er jeg meget i tvil om... 3 års garanti betyr mot fabrikkfeil, dvs. dersom det oppstår feil som f.eks. at høytalere slutter å virke el. lignende, så får du nok nytt, men dersom det går i stykker for du kjører over det med stolen din eller noe, så får du ikke nytt... Endret 6. mai 2004 av Azaz Lenke til kommentar
lazio Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Går vel for a90 då, men hadde litt ekstra penger så kunne kjøpt DSP-500 men visst det ikkje er så mykje forskjell i lyd er det vel ikkje poeng. Blir lyden i a90 veldig redusert visst du har eit Avance AC97 intregrert lydkort ? Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Dersom du har et dårlig headset fra før tror jeg du vil få bra lyd med a90 uansett... spørs hva du forlanger av lydkvalitet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå