Gå til innhold

BSOD med Shareaza

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har prøvd meg litt på bittorrent nettverket til og laste ned demoer fra ausgamers.com osv, men med den nyeste versjonen (v1.8.11.2) så får jeg en BSOD (Blue Screen Of Death/Blåskjerm) etter at programmet har vært i gang i ett minutt eller to.

Jeg får opp følgende feilmelding:

Technical information:

STOP: 0x0000007E (0x0000005, 0xf80f8CE0, 0xB2524B6C, 0xB252486C)

mrv8k51.sys Adress F80F8CE0 base at F80F8000, date stamp 3FE9FA56

Beginning dump of physical memory............

Er det noen som har vært borte i det samme med den nye versjonen?

Kan noen eventuellt maile meg en noe eldre versjon til meg ([email protected])

På forhånd takk for all hjelp!

Mvh

Andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk noe annet til torrent værsåsnill, Shareaza er en ond, ond klient. Sett opp en tracker og se hva skrotet gjør med trackeren.

Jeg kan varmt anbefale Azureus hvis du vil ha flere torrents i ett vindu eller features-o-rama, Shad0ws/Bittornado hvis du foretrekker minimalisme, eller ABC hvis du vil ha noe midt i mellom.

At kodekatastrofen Shareaza dør på seg helt uten videre kommer ikke som en bombe.

Men for å komme meg on-topic, hva er feilmeldingen? Noe sånn som IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL. Litt googling gir meg 'SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED', noe som er ganske uvanlig, virker det som. mrv8k51.sys får jeg ikke treff på, hva er dette for en fil (egenskaper/detaljer elns)?

Lenke til kommentar

Og hva bruker du som bakgrunn til alt dette snakket om ond klient?

Ja kan du si meg hva den gjør med trackeren?

Kodekatastrofen? Vil si at shareaza er meget bra kodet, alt er programert _HELT_ fra scrach, hvert eneste nettverk.Vil påstå at shareaza er den klienten som har mest avansert kode. At han får en feilmelding kommer som en stor bombe på meg egentlig. Har aldri lest om noen som har fått en slik feilmelding eller. Hører generelt lite om folk som har hatt feilmeldinger.

On Topic! Tror jeg hadde prøvd meg på forumet til shareaza. Du kan også se på wiki-en(faq-en), men jeg fant ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...