Gå til innhold

CD og PC passer ikke sammen

Anbefalte innlegg

Arg, blir så sint at de legger en sperre slik at musikk CD-er ikke kan spilles på PC. Jeg har ikke giddi å kjøpt stereo-anlegg en gang fordi jeg alltid spiller musikk fra PC-en, eller mp3-manen. Så hvordan skal jeg nå legge min egen musikk på Ipoden når musikken ikke kan spilles på PC ?

De presser meg til å piratkopiere musikken fra nettet ?

Jeg kommer i alle fall ikke til å kjøpe CD-er som ikke kan spilles på PC, er jo ingen vits når jeg ikke kan spille den.

Oppfordrer alle til å boikotte slike CD-er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

unwill skrev (2002-04-06 21:39):

Arg, blir så sint at de legger en sperre slik at musikk CDer ikke kan spilles på PC. Jeg har ikke giddi å kjøpt stereo-anlegg en gang fordi jeg alltid spiller musikk fra PCen, eller mp3-manen. Så hvordan skal jeg nå legge min egen musikk på Ipoden når musikken ikke kan spilles på PC ?

De presser meg til å piratkopiere musikken fra nettet ?

Jeg kommer iallefall ikke til å kjøpe CDer som ikke kan spilles på PC, er jo ingen vits når jeg ikke kan spille den.

Oppfordrer alle til å boikotte slike CDer.

Nei det skal ikke være lett :-

Lenke til kommentar

Hvis man har en ekstern cd spiller så skal det ikke by på mye problemmer å få spilt sangen over på pc'en. Bare få tak i en kabel med phone-plugger i den ene enden(kobles til cd-spiller) og en mini jack i den andere(kobles inn i mikrofon inngangen på pc'en). Finn et program som tar opp det som blir sagt på mikrofon inngangen, sett cd spilleren på sangen du vil ha overført, start opptaket, og lagre det som *.wav fil. har gjort en et par ganger det går som en drøm. :cool:

Lenke til kommentar

fpr ikke så lenge siden (en eller to dager siden) leste jeg en lignende diskusjon her på forummet, og det ble anbefalt en rekke programmer som skulle kunne ogår disse kopisperrende... let etter denne tråden og dere finner også ut åssen det hele skal gjøres. den ligger under lyd/lydkort/høytalere/musikk og heter ripping av beskyttede cdplater

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...