svas Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har som man ser en t39m, den siste telefonen som Ericsson var alene å lage. Den fungerer ennå fortreffelig, enda den er 3 år gammel. Det var den første telefonen (så og si tror jeg) som hadde innebygget bluetooth. Men det jeg lurer på er om det er mulig å kjøpe seg en bluetooth-stick til dataen og så føre over kontakter og andre ting fra telefonen, så som sms o.l.? Noen som kan hjelpe meg her? Tar i mot alle svar med størst mulige takknemlighet! svas Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jepp, T39m støtter Bluetooth. Så du kan trygt kjøpe deg en blåtann dongle og overføre kontakter mellom tlf og pc, og omvendt, sync i vei Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Fungerer som en drøm...... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Funker flott for kontakter, kalender osv. Men meldinger (SMS) kan du nok neppe sende. Det kan du knapt med noen mobiler i dag heller. (Ingen?) Lenke til kommentar
HKS Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Funker flott for kontakter, kalender osv. Men meldinger (SMS) kan du nok neppe sende. Det kan du knapt med noen mobiler i dag heller. (Ingen?) Joda... Følger med programvare fra Ericsson... Tror det heter Ericsson Phonebook & SMS Manager som du kan sende og motta SMS med... Brukte det både på min R520m og T68(m)i Lenke til kommentar
GA Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Går fett å overføre med meldinger med Nokia 6230 hvertfall! Tror det går på en del av ericsson telefonene også! Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Går fett å overføre med meldinger med Nokia 6230 hvertfall! Tror det går på en del av ericsson telefonene også! Hvem bryr seg om hva som går ann med en nokia...lol Lenke til kommentar
svas Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Tenker mer på og overføre sms'ene jeg har på telefonen til dataen, slik at jeg aldri igjen trenger å slette meldinger som jeg har mottatt/sendt. Lenke til kommentar
GoldenShower Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Tenker mer på og overføre sms'ene jeg har på telefonen til dataen, slik at jeg aldri igjen trenger å slette meldinger som jeg har mottatt/sendt. Går fint..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå