Gå til innhold

Kommentar til ATis kvalitet

Anbefalte innlegg

Hallo!

Kunne ikke holde meg, må bare poste denne setningen som han sa til meg under en samtale:

"anyways... ATI er som AMD... det slår erkerivalen på tester, men vi vet jo at AMD er en kokeplate med billig teknologi pressa til det maksimale! sånn er ATI og.."

igjen:

"ATI sitt nye støtter ikke nyeste pixelshader engang da" <- Jeg sa, "vent på tester å se du"

..

"ATI er bæsj" "de bare siler over sjøen til korea for å produsere eller noe"

"geforce eier ati" "og DU er eneste som er i mot det"

Så begynner han å whine på at ati forløpig har det beste ryktet innen de nye kortene som kommer (6800 ultra x800 etc)

"geforce sitt hadde ikke ordentlige drivere engang da"

Konklusjon:

Nvidia-fanboy som er en av de få som sliter med ATi.. Whiner som faen etc.. Blir litt sinna på sånne folk som snakker om ting som de ikke har peil på.

ahpadt

EDIT:

Fikk noen fler gullkorn idag:

"ati korte blir ikke bra før det får longhorn" "alle tester som er gjordt står det i"

/me lurer på hvor vennene hans leser slikt.. :no:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange folk som ikke vet bedre. Jeg har gitt opp å diskutere hardware med folk som ikke følger med på tester og hva som skjer, men likevel har "meninger". Mye bedre å bruke tiden sin på de som høflig spør om råd.

Det blir litt som Dagbladet... reklamerer med "Sterke meninger", men har lemfeldig og selektiv omgang med fakta.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar
Vel ATI fanboys er ikke bedre.

Hehe... Må si meg enig i det, men likevel er jeg en av de som liker f.eks. AMD fremfor Intel, selv om det egentlig ikke er så stor forskjell hverken prismessig eller ytelsesmessig lenger. :p

I lang tid har ATI vert lillebroren til Nvidia, kanskje det endrer seg nå for en stund :D

Det er i hvertfall bra at det viser seg konkurranse da dette skaper bedre hardware.

Lenke til kommentar

Denne gutten var vel litt vel uvitende og fanatisk :p Mange morsomme innspill der gitt ;)

Den som har ATi begynner sjelden og "disse" sitt eget kort.

Og det er vel flere folk enn "få" som sliter med ATi :p Hadde selv 3x 9700pro kort som gikk til dundas :p Har 5950 nå,skal teste 9800XT snart også!

Uansett blir det litt dumt å se folk argumentere for ting de ikke har peiling på :p

"Jeg ser 2 muligheter her.. Enten har du ikke peiling på hva du snakker om eller du kverrulerer faktisk alt du kan" :p

Lenke til kommentar
Denne gutten var vel litt vel uvitende og fanatisk :p Mange morsomme innspill der gitt ;)

Den som har ATi begynner sjelden og "disse" sitt eget kort.

Og det er vel flere folk enn "få" som sliter med ATi :p Hadde selv 3x 9700pro kort som gikk til dundas :p Har 5950 nå,skal teste 9800XT snart også!

Uansett blir det litt dumt å se folk argumentere for ting de ikke har peiling på :p

"Jeg ser 2 muligheter her.. Enten har du ikke peiling på hva du snakker om eller du kverrulerer faktisk alt du kan" :p

Merke på de 9700 korta? :ermm:

Lenke til kommentar
Hallo!

Kunne ikke holde meg, må bare poste denne setningen som han sa til meg under en samtale:

"anyways... ATI er som AMD... det slår erkerivalen på tester, men vi vet jo at AMD er en kokeplate med billig teknologi pressa til det maksimale! sånn er ATI og.."

igjen:

"ATI sitt nye støtter ikke nyeste pixelshader engang da" <- Jeg sa, "vent på tester å se du"

..

"ATI er bæsj" "de bare siler over sjøen til korea for å produsere eller noe"

"geforce eier ati" "og DU er eneste som er i mot det"

Så begynner han å whine på at ati forløpig har det beste ryktet innen de nye kortene som kommer (6800 ultra x800 etc)

"geforce sitt hadde ikke ordentlige drivere engang da"

Konklusjon:

Nvidia-fanboy som er en av de få som sliter med ATi.. Whiner som faen etc.. Blir litt sinna på sånne folk som snakker om ting som de ikke har peil på.

ahpadt

EDIT:

Fikk noen fler gullkorn idag:

"ati korte blir ikke bra før det får longhorn" "alle tester som er gjordt står det i"

/me lurer på hvor vennene hans leser slikt.. :no:

Og det første du gjør er å whine med dette på et forum? :p

Lenke til kommentar

Nå er det vel faktsik nVidia som har det beste. Iallefall i følge de få testene som er gjort med 6800UE kortet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Mange lure mennesker som hevder sine egne meninger som om de skulle være etablerte fakta. Jeg tror ATI vs Nvidia er som religion; noen liker det ene, og er villig til å dø for det, og er ikke villig til å forsøke å se annerledes på det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Nå er det vel faktsik nVidia som har det beste. Iallefall i følge de få testene som er gjort med 6800UE kortet.

Aaargh! Nå er vi igang igjen.

Lenke til kommentar

Bare sånn for å nevne det. GPU markedet er basert på litt flaks, og til dels nyvinninger i tillegg til tidligere meritter. Selv om jeg synes (merk at "jeg" synes, ikke andre) at nvidia er mye bedre enn ati, så skal jeg inrømme at ati har stått sterkt i dx9. Nå skal det jo sies at fortsatt så har nvidia mye større markedsandel enn ati, og kommer kraftigere tilbake nå enn forrige gang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...