atlef Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Netshop.no reklamerer med "Bestill før kl. 15:00, og vi sender varene samme dag". Siden jeg hadde et ubeskrivelig behov for og bestille nye deler, og Netshop hadde alt jeg skulle ha, måtte jeg nesten teste dette. Kl. 12:50 var bestillingen sendt, en pakke på ca. 22kg . Bestilte hjem på døren, og Postsporing viste at det var registrert kl. 16:04 i Sandefjord. . Kl. 19:20 påfølgende dag hadde jeg en postansatt på døren som krevde penger av meg. . Ville bare si at dette var helt utrolig kjapt levert, så det blir en sekser på terningen til Netshop, og ja alt jeg bestillte var i pakken, godt pakket inn og med en god sjokolade på toppen. Nam, nam. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hey, jeg fikk på fire dager UTEN sjokolade!?!? Lusent gjort. Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg bestilte servicepakke for to dager siden, og den har kommet på postkontoret i dag, akkurat som forventet. Meget bra levering, det eneste som gjenstår er å se om alt er der, og om sjokoladen er med ;D Lenke til kommentar
Arne And Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Bestilte RAM i dag fra Netshop. Må vente til over helgen for sjokoladen Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Det var bra kjapt! Kommer til å vurdere de neste gang jeg skal ha noe. En liten tanke: Her handler man for tusenvis av kroner og det som betyr noe er en liten 50 øres sjokolade Moro med sånt! Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 En liten tanke:Her handler man for tusenvis av kroner og det som betyr noe er en liten 50 øres sjokolade Moro med sånt! Utrolig åssen de små tingene teller... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg fikk også sjokolade med! Men min "rekord" når det gjelder å få pakker, er vel litt rundt 22timer. Bestilte 3 mobiler rundt klokken 11.00 på en mandag, fikk pakkesproings nummer samme dag og hentet det på postkontoret tirsdag klokken 09.00! Det var fra mShop da... Men Netshop er svært kjappe de også! Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Med tanke på at Netshop er på Østlandet og jeg bor i Stavanger, synes jeg det er meget bra. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå