Gå til innhold

netconnection

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-10-31 22:50, ikkenoeihodet skrev:

Er det noen her i forumet som har erfaring med
? Tenkte jeg skulle kjøpe en Alpha 8045, Enermax kabinettvifte og Arctic silver der, men har aldri vært borti de før oglurer på om noen har gode / dårlige erfaringer med de?

Har en handel igang med dem nå. Bestilte den 25. oktober en Alpha og 3 Zalman vifter. Den 26. fikk jeg beskjed om at Alpha'en i kombo med zalman viften i deres tester ikke hadde vært så veldig bra(meget flott at dem sender slike mailer, nå skal ikke jeg bruke noen av zalman viftene på alpha'en så jeg svarte bare at de skulle sende meg stuffet).

Den 30 kom enda en mail. Denne gangen om at de hadde stor etterspørsel etter Zalman viftene så de hadde ikke alle på lager. Jeg kunne da velge å få 1stk vifte + alphaen med en gang og så få ettersendt de to siste eller vente 3-4 dager og få alt i en bolk.

Nå beregner jeg å få stuffet mitt på tirsdag dvs den 6. Litt lang leveringstid dette, men nå kan du kanskje si at jeg har vært uheldig også. Synes alikevel at folka virka hyggelig på mailen så de skal ha + for det.

Tror jeg ville handla hos Netconnection jeg. Forhåpentligvis kan de bli en konkurent til Microplex(som imo har litt for stort monopol på sitt område).

btw i mailene jeg har fått fra NC står det:

"Jeg anbefaler at du heller går for den nye alpha som kommer inn, vi vil 99% sikkert holde en lavere pris enn microplex på denne

(..)

Det er ikke snakk om en ny ribbe, det er kun snakk om å selge ribben med en papst vifte med variabel motstand"

mao så vil NC snart(når er snart?) begynne å selge Alphaen med samme papst vifte og rheostat som Microplex gjør tl en rimeligere pris. Bare hvis du var interessert tenkte jeg :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...