Gå til innhold

Kontant eller abb.?


Anbefalte innlegg

Vurderer nå å gå til anskaffelse av nytt primærsamband ( mobiltelefon :p ). Har for tiden en 3310 fra jan 2001 :)

Har funnet ut at en SE T630 passer meg midt i blinken, men det jeg lurer på er hvilket abb. jeg bør satse på, eller evt. kontantkort? i de vell 3 årene har jeg bruk i underkant av 500kr på kontaktkort, så behovet for kontakt med andre er ikke så veldig stort, det er mest pga. kalender og kontakt samt java jeg har bestemt meg for denne.

Hvilke abb. har gratis mms og sånn, kunne jo vært greit å prøve, og hvor får jeg tak i t630 med brukbart abb. til en rimelig penge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss du har berre brukt 500 til saman dei 3 siste åra ville eg nok ha gått vidare på kontantkort og kjøpt telefonen uten abo i ein eller anna nettbutikk.

 

Eit alternativ er å ta eit av dei billige aboene til chess eller sense, men då bør du aukre ringevolumet ein del for at det skal lønne seg.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Abonnenmet: Combitel inverse (0 kr i måneden) Mye billigre å ringe og sende SMS enn kontantkort.

 

t630, kan du jo bare kjøpe der den er billigst. Tips: Ikke bind deg. Abonnentene som gjør telefonen billig er som regel knall dyre!!!.

 

www.kelkoo.no (der kan du finne den billigste)

www.telepriser.no (der kan du finne det billigste abonnentet)

Lenke til kommentar

Jeg ville gjort som Jankee sier. Fortsett med kontantkort, og kjøp deg heller en telefon du har lyst på over nettet. Nettbutikker er som regel mye billigere. (tips, www.komplett.no)

 

Combitel har jeg faktisk ikke vært borti før. Men etter å ha lest igjennom alt som hadde med mobiltelefoni og tjenester på nettsidene dere, så virker det meget bra. Dog, "Bytte av abonnement: 100,-" og "Endring av juridisk eier: 100,-" må jeg virkelig si at var en ny vri.

 

Får håpe de er bedre en ACN (som også bruker NetCom sitt nett) - og at de kvitter seg med det å gjøre forskjell på ringeprisene avhenging av når du ringer.

 

Simpelhet og god kundeservice er nøkkelen inn til kundens hjerte.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...