yoyoyo12345678 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg merker at jeg sakte men sikkert brytes ned av Word; jeg sitter og skriver en naturfagsrapport og for hvert 10.ende sekund kommer feilmeldingen Microsoft Word kan ikke bruke autokorrektur-lister. Denne funksjonen er ikke installert. Vil du innstallere den nå? Jeg har ingen intensjoner om å innstallere fa*enskapet, og heller ingen om å få opp dette spørsmålet 24/7. Det som forverrer situasjonen ytterligere er at "markøren" står på "ja", og når jeg skriver ganske fort startes ofte innstallasjonen av seg selv. Faen så irriterende. Jeg har ikke Office-cden, så jeg kan ikke innstallert dette. Jeg har også krysset bort fra "utfør fortløpende endringer" (elns) på autokorrektur menyen. Uten hell. Jeg holder på å bli skitforbannet, ikke bare fordi det er annoying, men også fordi jeg ikke klarer å fjerne dette. Jeg kryper til korset i desperasjon og spør dere: HJELP!! Lenke til kommentar
IngeJ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har du funnet ut noe mer om denne irriterennde feilen? Inge / Lillehammer Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 fthomassen Skrevet 06/05/2004 : 16:04 Jeg merker at jeg sakte men sikkert brytes ned av Word; Uff da... Nå er jeg litt usikker på hva du egentlig har prøvd og ikke, og bare for å nevne det er det ikke sikkert du trenger Office cd'n. Det er valgfritt ved innstallasjonen av Office om man sletter "innstallasjonsfiler" ved innstallasjonen første gang. Defoult er at de ikke slettes, og da kan man ved senere anledning feks innstallere den søte lille hjelpende hunden og mye annet fint, uten cd'n. (Så om du vil ha en hund som bjeffer hvert tiende sekund i steden, er muligheten der... he he ) Men, til det du faktisk spør om, hvis du går på verktøy- alternativer og arkfanen "stavekontroll og grammatikk" og fjerner kryss for både løpende grammatikk og staving skulle jo det løse problemet. Er det i den menyen du har prøvd (som bildet) eller har du vært inne under auto korrektur menyen? (det er altså to forskjellige steder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå