Joachim_F Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Legacy Interactive har kunngjort at de jobber med et spill basert på den amerikanske TV-serien ER, hvor handlingen foregår på et sykehus. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 lurer på om man kan gjøre sykesøsterne gravide, eller få uhelbredrig svuls i hjernen Lenke til kommentar
Togo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Theme Hospital flashback Haha, Bloated Head Theme Hospital ruler Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Theme Hospital flashback Tenkte akkurat det samme... Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Tviler dessverre på et nytt Theme Hospital.... Disse gutta skal sikkert lage noe seriøst tull, som blir bare rot. Vi vil ha Team Hospital 2!!! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 haha.. har Theme Hospital liggende i cd kofferten min.. lånte det av en kamerat som jeg "glemte" å levere tilbake.. Men jeg må si jeg digger den filmen i begynnelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg