brillan Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har en film de færeste har hørt om. Jeg har sett alle de store filmene å jeg mener at denne filmen kommer på en andre plass slåt av The fellowship of NoA. Filmen heter: Azid.powerful.magical.evil Kan finnes her eller søk på google etter den. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Har en film de færeste har hørt om. Jeg har sett alle de store filmene å jeg mener at denne filmen kommer på en andre plass slåt av The fellowship of NoA. Filmen heter: Azid.powerful.magical.evil Kan finnes her eller søk på google etter den. Fy Faaaaaa*n Jeg har sett de fleste fragmovier, men den overgikk ALT! Likte begynnelsen veldig godt og slutten var litt morsom Lenke til kommentar
-TriumpH- Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 [quote]Filmen heter: Azid.powerful.magical.evil Kan finnes her eller søk på google etter den.[/quote] FTP IS FULL!! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 på no.counter-strike.nu er det mange filmer....(og CS nytt) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) eolfilmen slår alle. ikke bare er det fet musikk der, det er bare fete frags, bra tp, og veldig bra redigert. tror ikke den heter noe annet enn eolfilmen. eolithic var (for den filmen symboliserer oppløsningen av klanen) ranket som numer 2 i verden, rett under shroet kommando. eolithic og shroet spilte 7 offisielle kamper mot hverandre, hvorav eol vant 6. eolithic var etter min og veldig mange andres mening verdens beste klan, og samme med filmen, verdens beste cs film. søk på google etter den, jeg vet ikke hvor den kan lastest ned fra. EDIT: http://www.mpelit.net/koplts/movies/zaknafei%20n/ http://www.eolithic.ma.cx/ ftp://ftp.goodgame.no/counter-strike/movies/eolithic.zip http://www.ownage.no/zakna Endret 16. mai 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Enig i at eoLithic filmen er den beste Så kommer nok NoA og Azid under der igjen Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Hvorfor vil ingen av CS-filmene jeg laster ned åpnes i Windows Media Player eller Winamp? Må jeg ha et spesielt program? Mr. MadCow Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Rart.. Du har sikkert ikke riktig codec Les txt fila som ligger med for å finne ut hvilken codec du må ha. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) XviD DivX Med disse 2 burde du klare deg Endret 17. mai 2004 av niXon^^ Lenke til kommentar
MeSs2k Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 sk.swe.latest hits er uansett den feteste fragmovien jeg har sett anbefales på det sterkeste!!!! Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Ikke den beste jeg har sett.. Men men skal liste noen bra: eyleSS eoLithic Hard Clan Northern Star Fragmovie'n MindtrekLAN 2002 Movie Bestfrags CPL Oslo 2002 Endret 24. mai 2004 av proeSS Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har en film de færeste har hørt om. Jeg har sett alle de store filmene å jeg mener at denne filmen kommer på en andre plass slåt av The fellowship of NoA. Filmen heter: Azid.powerful.magical.evil Kan finnes her eller søk på google etter den. Fy Faaaaaa*n Jeg har sett de fleste fragmovier, men den overgikk ALT! Likte begynnelsen veldig godt og slutten var litt morsom Vet. Den filmen er bare BEST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå