Jooakim Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 dette er en ganske kul cs film: http://war5.gamingorbit.com/thefuturetakessoppy.rar Hva synest dere om den? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis du gir en liten beskrivelse av den, er det sikkert flere som gidder å laste den ned Det er ikke alle som absolutt vil se alt av CS-filmer, det finnes mye rart og dårlig der ute også... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) The Future Takes Soppy!Stian Storrvik aka. MaPC Kl. 19:45 Dato 04 Maj 2004 Endelig har Frank 'natural' Holm blitt ferdig med filmen The Future Takes Soppy, og denne filmen handler om Jan 'Soppy' Flemming naturligvis. Soppy er en av Norges koseklumper som har vært med på det meste. Hvertfall ingame, det beviser han i denne filmen. Nedzippet tar filmen 217 MB Filmen varer i 7 minutter og 42 sekunder Regissøren er natural Spilleren er soppy Programmer som er brukt: Videomach, Vegas Video 4.0, After Effects 6.0, Premiere Pro, Goldwave, Demofreak, Maya. Kilde: http://no.counter-strike.nu/ Endret 3. juni 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Mye effektbruk, og litt rart med widescreen-mode. Men den er kul da. \ Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Mye bra frags synes jeg men er ikke den beste filmen jeg har sett da Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 De har jo brukt ganske dyre prog. da lurer på om de har kjøpt de.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 http://www.clan-regrets.net/movies/CS/ for de som vil se andre filmer. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Kan du anbefale noen???? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Denne er ganske kul, masse råe frags! http://www.clan-regrets.net/movies/CS/F4nG.avi Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Hvis jeg laster ned de filmene på den siden som sosohal anbefalte, så er det bare mulig å laste ned 2 filmer om gangen(i IE, i Opera er det mulig med 4) Hvordan er det mulig at man kan laste ned så mange filmer som mulig......????? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvis jeg laster ned de filmene på den siden som sosohal anbefalte, så er det bare mulig å laste ned 2 filmer om gangen(i IE, i Opera er det mulig med 4)Hvordan er det mulig at man kan laste ned så mange filmer som mulig......????? Det er vel spesifisert at en browser ikke skal ha mer enn to koblinger til en server, men Opera går bort fra disse spesifikasjonene. Du kan laste ned flere filer ved å bruke NetTransport f.eks. Og der kan du legge de i kø. (Om noen kan gjøre forklaringen min mer teknisk og korrekt, så er det fint) Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hmm, bruk laste programmet Stardownloader, den bruker jeg, det øker lastehastighet, og du kan selv stille på antall nedlastningsfiler.... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Kan du anbefale noen???? the fellowship of NoA edit: adrenaline2 har deilig intro... Også Die Hard er jævli bra.. Endret 8. mai 2004 av ballemann Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 The Fellowship of NoA (som nevnt ovenfor) og den beste fragmovien gjennom tidene: "Karnival the Movie" KUN bra frags og fet musikk. genialt! Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Kan du anbefale noen???? The fellowship of NoA og In memory of eoLithic Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Adrenalin filmene. De er så sinnsykt kule. Og musikk valget er genialt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ru$Le Hitbox Collection.avi bsl from the block.avi chicks-dig-x-pec.avi matrix_renaissance.rar sunman4.rar video_aaa_cs2.avi Lenke til kommentar
[g]amer Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei jeg vill bare vite hvordan jeg ligger inn en vidio av meg selv her.. har så mange kule vidioer jeg vill dele med dere som jeg har recorda av meg selv. [noen vill sikkert kalle det gull mens andre vill kalle det dyktighet ] så hvis dere forteler meg hvordan jeg ligger inn vidioar her så skal jeg ligge inn masse dykdighet Lenke til kommentar
Straits Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Kan du anbefale noen???? Norslund! Laget av souzo eller no sånt.. Han som har laget Hard Clan filmen.. Kule effekter og sånn! Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå