OleNOR Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Heisan! Har vært bruker av aetat en stund nu og er skikkelig frustrert over den nye nettløsningen som er utviklet av BEKK. For det første så har de ikke oppdaterte stillinger, ingen nye stillinger fra denne uken, noe som er svært frustrerende når en vet at det kommer en drøss med nye stillinger hver uke. I tillegg så har de endret søkemotoren/databasen, slik at hvis det er mer en 200 treff på et søk så får du ikke se noen av stillingene. Problemet med dette er at det nå er umulig å søke i hele databasen etter alle nye stillinger innen f.eks oslo. Noe jeg alltid har gjort fordi jeg da fanger opp stillinger som ikke har de riktige nøkkelordene. Feks. fancy nye betegnelser som stadig dukker opp. En ny tjeneste som også har vært en del av den gamle er muligheten for å lage cv på nett. Siden aetat er den desidert største cvdatabasen nu (alle registrerte arbeidssøkere er lagt ut). Her har de heller ikke klart å fikse gamle feil. CV registreringen har vært den desidert elendigste jeg har vært borti, fordi den ikke klarer å rangere feks utdannelse etter dato feltet. Dette er heller ikke rettet opp av den nye løsningen, noe som er helt utrulig dårlig. Alt i alt sitter jeg her og er ganske så missfornøyd, samtidig som jeg trenger å lage meg en ordbok over alle rare stillingsbetegnelser slik at jeg ikke går glipp av dem. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 ja huff den nye siden er dårlig.. vanskelig og søke etter jo ol.. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er vel mulig å komme med ris og ros, og håpe at dette blir registrert. Vil alltid være mangler i starten, men om man er istand til å gjøre endringer etter hvert så blir det vel bra. Si det til dem! Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jaja det er hvis en trend å lage nye dårligere sider, ikke bra. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Drit i utseende, kan man fortsatt søke etter strippere der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå