Even89 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) En varm sommerdag i danmark er dejlig, men kansje ikke for pc'en.. over 56 grader Idle og 65-67 grader load!! skal kjope nyt kabinett med vifter : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WS Og til dette skal jeg ha ny kjoler til CPU.. Men hvilken kjoler, kjoler best?? (under 500kr) Edit: Litt fejlpostet kansje Endret 6. mai 2004 av Even89 Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Se på denne, kanskje den kan hjelpe deg litt. Mot varmere tider des,OUT! Lenke til kommentar
Even89 Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Se på denne, kanskje den kan hjelpe deg litt. Mot varmere tider des,OUT! Det skal vere socket A vifte.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 jeg anbefaler en volcano 12 selv, den er riktignok ikke på lager på microplex for tida, men den koster hele 405,- på komplett jeg synes nesten at dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU822WS er hakket tøffere, har hatt lyst på et lite raidmax lenge nå husk å ta med et par 80mm vifter til å ha i front på kabinettet da, det følger ikke med der...og de med lys er ikke med lys heller...kjipt, kanskje du bør sende en mail å spørre om åssen vifter som følger med og når volcano 12 eventuelt kommer på lager Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 enig med spirre. volcano 12 er noe av det beste en får til amd.. Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Eg ville prøvd Termalright ALX 800 med Enermax 92 vifte Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Vatten ? Engangsinvestering Men det er litt riski. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Selv har jeg denne kombinert med denne og ligger på en 44 grader ved full load og 30 grader ved idle Men jeg tror at en 92x92mm vifte ville gjort jobben bedre selv ved lavere rpm Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er ikke farlig med vannkjøling. Det er nesten umulig å søle vann når man har vannkjøling. Bare du setter det sammen vannkjølingen rett, så skal det gå bra. Du må bare passe på at slangene sitter godt osv osv. Jeg satt sammen min første vannkjøling for 3 mnd'er siden. Det gikk relativt smertefritt. Holdt på en stund før det ble bra, men ettersom det var første gangen jeg satt opp vannkjøling så er jeg fornøyd. Jeg kjøler nå cpu, hk, gpu og 2 hd'er. Da har jeg airplex 360 og airplex 120 radiatorer. Cpu holder nå 48 grader på load og det er 25 grader innpå rommet mitt... Har det varmeste rommet i huset. Har sol fra den står opp til 2 timer til den går ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå