Gå til innhold

Varmt her nede i danmark..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg anbefaler en volcano 12 selv, den er riktignok ikke på lager på microplex for tida, men den koster hele 405,- på komplett

jeg synes nesten at dette:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU822WS

er hakket tøffere, har hatt lyst på et lite raidmax lenge nå

husk å ta med et par 80mm vifter til å ha i front på kabinettet da, det følger ikke med der...og de med lys er ikke med lys heller...kjipt, kanskje du bør sende en mail å spørre om åssen vifter som følger med og når volcano 12 eventuelt kommer på lager

Lenke til kommentar

Er ikke farlig med vannkjøling. Det er nesten umulig å søle vann når man har vannkjøling. Bare du setter det sammen vannkjølingen rett, så skal det gå bra. Du må bare passe på at slangene sitter godt osv osv. Jeg satt sammen min første vannkjøling for 3 mnd'er siden. Det gikk relativt smertefritt. Holdt på en stund før det ble bra, men ettersom det var første gangen jeg satt opp vannkjøling så er jeg fornøyd. Jeg kjøler nå cpu, hk, gpu og 2 hd'er. Da har jeg airplex 360 og airplex 120 radiatorer. Cpu holder nå 48 grader på load og det er 25 grader innpå rommet mitt... Har det varmeste rommet i huset. Har sol fra den står opp til 2 timer til den går ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...