Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg sitter på 1500 kbps og hos meg tar det et halvt sekund å laste mouseoveren i menyen. Håper for deres del at det er mye load på serveren, eller at den har linjeproblemer, for det er ikke aksptabel ventetid! Et øyeblikk trodde jeg mouseoveren var hvit :roll:

Endret av enden
Lenke til kommentar

Mouseover er nevnt av sånn ca alle, og vi her helt enige selv, og den skal skiftes. Nye mouseover skal komme i løpet av dagen.

Edit: Sitter på 1Gb/s her, og den tar tid å laste her og, er som sagt metoden som er brukt.

PoleCat: Ser det virkelig sånn ut i IE om du prøve å starte IE på nytt og, (før du oppdaterer).

Ser helt fint ut i IE6 her.

Opera buggen er notert :)

Endret av Findus
Lenke til kommentar
Opera buggen er notert :)

Kan vel fikses med å sette margin: 0; og padding: 0; på alle elementer som ikke skal ha margin eller padding i nærområdet... (html, body, alle divs utenfor osv...) Opera har en del standard paddings og margins, som ofte kan gi litt hodebry.

Lenke til kommentar
PoleCat: Ser det virkelig sånn ut i IE om du prøve å starte IE på nytt og, (før du oppdaterer).

Ser helt fint ut i IE6 her.

Nope, faktisk ikke. :dontgetit:

Vel, nå skal ikke min IE stoles på til noe som helst, så jeg regner egentlig med at du bare kan se bort i fra den "buggen". Evt om andre ser det samme, kan jo de også gi beskjed. :)

Lenke til kommentar

Det var en merkelig IE bug, har testet til og med i IE for Mac med godt resultat.

En ting skal IE ha, den er genial til feilsøking i css;

Vises det rett i IE kan man nesten banne på at det er en feil i koden.

Da er roll-overs fikset etter Pixy's metode. Det ble mycket bedre.

Lenke til kommentar
En ting skal IE ha, den er genial til feilsøking i css;

Vises det rett i IE kan man nesten banne på at det er en feil i koden.

Den reddet dagen! Jeg fikk sjelefred når jeg hørte en såpass bra kommentar på IE's bekostning... Det som er fint er at det er fakta oså ! ;):thumbup:

Lenke til kommentar
La merke til en ting.. Du har både "/"-er og "\"-er i designet, synes det kanskje kræsja litt.. Likte ikke login-boksen fordi den glir utenfor så den ser litt slengt på plass ut. Den ser enda verre ut i Opera enn i IE.

Zethyr: hehe... avataren din gjør meg glad.

Der gjorde du meg oppmerksom på noe mindre bra ja.. / bruket bør være

likt. nudeshirt.no / nudeshirt.com teksten vil mest sannsynlig bli erstattet med

en logo når den er på plass.

Logg inn boksen skal fikses slik at det ikkje ser så "kastet-på-siden" ut

EDI: Flyttet en feil

Endret av kvikks
Lenke til kommentar
OT: Har det vært en moderator på ferde eller har kvikks lagt til ting som 'lokaltog' ikke har sagt??

Zethyr: hehe... avataren din gjør meg glad.

Jeg ser nemlig ikke noen 'edited ...' på lokaltog sitt innlegg...

oioi, ser [/qoute] er litt feil plassert ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...