PoleCat Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Par "småfeil" bare: Opera 7.23 (den grå boksen slutter litt for tidlig) IE6 (den grå boksen følger tydeligvis bare innholdet.) EDIT: IE-feilen retta seg etter en reload. EDIT2: Mulig det er nevnt før, men nevner det bare. Endret 10. mai 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) jeg sitter på 1500 kbps og hos meg tar det et halvt sekund å laste mouseoveren i menyen. Håper for deres del at det er mye load på serveren, eller at den har linjeproblemer, for det er ikke aksptabel ventetid! Et øyeblikk trodde jeg mouseoveren var hvit Endret 10. mai 2004 av enden Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Mouseover er nevnt av sånn ca alle, og vi her helt enige selv, og den skal skiftes. Nye mouseover skal komme i løpet av dagen. Edit: Sitter på 1Gb/s her, og den tar tid å laste her og, er som sagt metoden som er brukt. PoleCat: Ser det virkelig sånn ut i IE om du prøve å starte IE på nytt og, (før du oppdaterer). Ser helt fint ut i IE6 her. Opera buggen er notert Endret 10. mai 2004 av Findus Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Opera buggen er notert Kan vel fikses med å sette margin: 0; og padding: 0; på alle elementer som ikke skal ha margin eller padding i nærområdet... (html, body, alle divs utenfor osv...) Opera har en del standard paddings og margins, som ofte kan gi litt hodebry. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 PoleCat: Ser det virkelig sånn ut i IE om du prøve å starte IE på nytt og, (før du oppdaterer).Ser helt fint ut i IE6 her. Nope, faktisk ikke. Vel, nå skal ikke min IE stoles på til noe som helst, så jeg regner egentlig med at du bare kan se bort i fra den "buggen". Evt om andre ser det samme, kan jo de også gi beskjed. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det var en merkelig IE bug, har testet til og med i IE for Mac med godt resultat. En ting skal IE ha, den er genial til feilsøking i css; Vises det rett i IE kan man nesten banne på at det er en feil i koden. Da er roll-overs fikset etter Pixy's metode. Det ble mycket bedre. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 En ting skal IE ha, den er genial til feilsøking i css;Vises det rett i IE kan man nesten banne på at det er en feil i koden. Den reddet dagen! Jeg fikk sjelefred når jeg hørte en såpass bra kommentar på IE's bekostning... Det som er fint er at det er fakta oså ! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 La merke til en ting.. Du har både "/"-er og "\"-er i designet, synes det kanskje kræsja litt.. Likte ikke login-boksen fordi den glir utenfor så den ser litt slengt på plass ut. Den ser enda verre ut i Opera enn i IE. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) La merke til en ting.. Du har både "/"-er og "\"-er i designet, synes det kanskje kræsja litt.. Likte ikke login-boksen fordi den glir utenfor så den ser litt slengt på plass ut. Den ser enda verre ut i Opera enn i IE. Zethyr: hehe... avataren din gjør meg glad. Der gjorde du meg oppmerksom på noe mindre bra ja.. / bruket bør være likt. nudeshirt.no / nudeshirt.com teksten vil mest sannsynlig bli erstattet med en logo når den er på plass. Logg inn boksen skal fikses slik at det ikkje ser så "kastet-på-siden" ut EDI: Flyttet en feil Endret 11. mai 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 OT: Har det vært en moderator på ferde eller har kvikks lagt til ting som 'lokaltog' ikke har sagt?? Zethyr: hehe... avataren din gjør meg glad. Jeg ser nemlig ikke noen 'edited ...' på lokaltog sitt innlegg... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 OT: Har det vært en moderator på ferde eller har kvikks lagt til ting som 'lokaltog' ikke har sagt?? Zethyr: hehe... avataren din gjør meg glad. Jeg ser nemlig ikke noen 'edited ...' på lokaltog sitt innlegg... oioi, ser [/qoute] er litt feil plassert ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå