nomore Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (VG Nett) En bygningsarbeider har overlevd etter at en kollega ved et uhell skjøt seks spikrer i hodet hans med en spikerpistol. link: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226459 Mon tro om dette egentlig er et uhell? Eller muligens en form for halv- eller hel-automatisk spikerpistol. Var litt i tvil om denne kanskje ikke passet i gullkort, men skitt au... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis jeg hadde fått 6 spiker i huet hadde jeg vært sjeleglad om jeg levde etterpå. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Bare for å ha det sagt. Hadde JEG fått 6 spiker i hodet, uansett omstendighetene, så hadde jeg vært temmelig sikker på at det IKKE var noe uhell... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er jo ikke noe spesielt artig med dette da.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det at det presenteres som et uhell kan være litt humoristisk, selv om det og kan være tragisk Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det at dette liksom skal vere et uhell er ganske morsomt... Er ikke hver dag man får seks spiker i bakhodet. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Så ikke helt humoren jeg da. Men der vel kanskje jeg som ikke eier syk humor da. Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg kan bare se de for meg som prøver å holde hverandre igjen, og ramler, også går den spikerpistolen av Har jobbet en del med annlegg og maling, synes dette er litt festlig da. Litt sånn "Alene Hjemme" humor. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 stefaren min har en sånn spikerpistol... begynner å bli usikker på om hans psykiske side er så sterk at han motstår å gi meg 6 spikre i hodet. må bare si : SYKO KOR HELDI GÅR D ANN Å BLI??? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) stefaren min har en sånn spikerpistol... begynner å bli usikker på om hans psykiske side er så sterk at han motstår å gi meg 6 spikre i hodet. må bare si : SYKO KOR HELDI GÅR D ANN Å BLI??? på deg selv, det er jo en veldig heldig hendelse det der, sånn til å begynne med (Hell i uhell, men dog) Endret 12. mai 2004 av rasgar Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Her har vi den stakkars fyren (ifølge aftenposten.no): Legg merke til at alle spikerne på mystisk måte har klart å borre seg inn i ulike retninger. Legg også merke til den øverste spikeren, som er godt plantet inn i hjernen. Jeg tror forøvrig ikke på denne historien for fem øre. Endret 12. mai 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå