eUnaas Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg sliter litt med å lage en DVD'cd. Bruker Ulead Workshop 2, har patchet med siste patch. Programmet virker fint. Men når jeg brenner ut image/dvd får jeg ikke lyd. Allt annet virker som det skal. Jeg får også lyd når jeg ser på dvden i programmet. Hva er galt? noen som har vært borti noe slikt? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Edit: Lyden virker på DVD'spillere. Men ikke på pc, hvorfor? Lenke til kommentar
gussen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 DVD / LYD Prøv å spille av en musikk-CD i DVD-spilleren din på PC'en. Hører du ikke lyd så har du funnet kilden til problemet. Du må da gå inn på innstillinger for lyd ("Volum kontroll" / "Volume Control") og se om noen av kanalene er "dempet" eller stilt inn på lavt nivå. Se etter et lite ikon med bilde av høyttaler i kontrollpanel eller et mini-ikon på oppgavelinjen din nederst til høyre på skjermen. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 nei er ikke det som er problemet. Har prøvd å spille av image fil også... Lenke til kommentar
andm Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kanskje det mangler en "lydkabel" mellom DVD-spilleren og lydkort? Sånne problemer er vel vanlig med CDROM-spillere? Lenke til kommentar
kenthlar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har også det samme problemet. Nesten ikkje lyd når jeg spiller dvd med windows media player. Lydspaken står på full brøler!! Det er god lyd når jeg spiller dvd i programet WinDvd. Noen som vet hvorfor media player oppfører seg på denne måten?? kenth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå