Chosiso Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er det noen her som har prøvd LG 7050? og hvordan er den isåfall? Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg og lurer på dette.. og hvor mye minne det er på den.. Syns telefonen ser sinnsykt fet ut! Lenke til kommentar
kesse Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er ca 1,3mb minnr på den. Ganske lite i grunn... Men jeg går også å lurer på om jeg skal investere i denne mobiltelefonen! Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har brukt 7050 i et halvår og kan ikke akkurat si jeg anbefaler den. Altfor diger og med en svært så dårlig slider-løsning. Ser ikke helt hva dere ser i denne dårlige mobilen Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har ikke lyst på den! syns den ser helt rar ut! og stygt med den skjermen og sånt! Bare lurte på om hvordan den er, og om noen som har prøvd den! Lenke til kommentar
kesse Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Molna: Kan du si noen andre ting om denne mobilen? Noen positive og negative sider?? Lenke til kommentar
eblth Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 ...Negativ er vel at det ikke er Siemens... Syns denne ser veldig kul ut jeg... smak og behag da... Lenke til kommentar
molna Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Om den hadde vært Siemens hadde selvsagt ikke det gjort den noe bedre da. Er et mislykket forsøk på å lage noe kult. Oppfølgeren burde kunne bli bedre. Slik var det med Samsung D410 også, oppfølgeren der er ikke så ille som originalen Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Egentlig en bra telefon til en slik pris, med tanke på skjermen og kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå