andrine Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Får ikke driveren til å fungere. har XP og følger manualene uten hell. får beskjed om at driveren ikke fungerer skikkelig og når jeg går inn i dv-programmet og slår på kamera får jeg beskjed om at "kan ikke koble til " og sjekk kabel er plugget i osv... Panasonic ser ikke ut til å være verdensmestere på å legge ut nyttig informasjon og den eneste driveren jeg har funnet er den opprinnelige på en australsk panasonic side. Er det noen på Forumet her som kan bidra til å løse problemet, event noen som har NV-GS70 og som har andre drivere. Testet foresten dette på en annen pc med win2000 og får samme problemet.. Lenke til kommentar
berntmh Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Spilte akkurat inn en video fra dette kameraet til Studio 8. Står et helt vanlig firewire kort i maskina. Har ikke innstallert noen drivere. Kjører WinXP Pro. Kameraet skal stå i VCR mode. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis du skal overføre video, kan du ikke bruke medfølgende USB kabel. Da må du bruke firewire inngangen på PC'n, og en firewirekabel fra kameraet til PC'n. Har du ikke firewire fra før, får du kjøpt firewirekort og kabel fra en 4-500 kroner og bundles med kort, kabel og Studio 9 (bra program) fra en 8-900 kroner. Lenke til kommentar
zirk Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har gs-70. firewire (seperat kabel) må du ha, og firewiremulighet på PC'n din. Jeg har det på hovedkortet, om du ikke har det må du skaffe kort som nevnt. Det er ingen egen driver for DV kameraet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå