kripet Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hei Har en side som er lagt ut for en tid tilbake siden, og den er bygd opp med php. Ikke noe avansert, men brukt litt include..(har planer om å gjøre noe medden) Hvordan får jeg da Google til å finne siden? Har noen undersider som er i html og dem er kommet opp på google. Hvorfor finner den ikke hovedsiden og de andre sidene med php? Lenke til kommentar
simenss Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Gå til http://www.google.com/intl/no/add_url.html for å legge til en link i listen over sider som skal "crawles" (sider som Google skal se gjennom, og kanskje legge til). På linken over kan du også lese en del om hvordan Google virker EDIT: Siterer: Vi legger til og oppdaterer webområder i registeret vårt hver gang vi "crawler" på Internett, og vi vil gjerne at du sender inn din webadresse. Vi legger ikke til alle webadresser som sendes inn, i registeret vårt, og vi kan ikke forutsi eller garantere når eller om de vil vises. Send inn HOVEDSIDEN din, og se da om den kommer inn. Hvis du fortsatt ikke ser den, så søk etter noe helt spessielt som står på siden din (må være HELT nøyaktig!) mellom to ". Eksempel: "dette er noe som står på siden min" Endret 6. mai 2004 av simenss Lenke til kommentar
kripet Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Tar dette langtid eller? Kan det være noe i filene som gjør at noen sider vises. Har et par webbrukere som har egne sider, og deres sider er bygd opp i HTML, og disse sidene er kommet opp på søkemotorer : Lenke til kommentar
???????? Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tror mange søkemotorer har problemer med dynamiske sider som index.php?side=1 Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 De har i hvertfall hatt det. Har lest at dette ikke var gjeldende lenger. Vet ikke helt hva som er realitet. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tror mange søkemotorer har problemer med dynamiske sider som index.php?side=1 Google har klart kontaktsiden til min side (http://www.mms-uploader.com/main.php?id=kontakt), http://www.google.com/search?hl=no&newwind...ms-uploader&lr= Lenke til kommentar
LoS Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Google har klart mange av trådene i dette forumet og. Men er nok enda noen som ikke klarer det. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tror mange søkemotorer har problemer med dynamiske sider som index.php?side=1 Jepp, sant det, og de har det fortsatt. Dette kommer av at ?side=1 kan være hva som helst.. Google vet ikke at det er en side, da det like godt kan være en variabel som sendes via f.eks et skjema.. Et veldig godt alternativ er da å skrive om URL med mod_rewrite Lenke til kommentar
kripet Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Burde jeg ikke få opp index.php uansett? Bruker heller ikke index.php?side=1 Lenke til kommentar
???????? Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Det tar ofte mange uker. Hvor lenge er det siden du registrerte deg? Lenke til kommentar
RipZ- Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Tror mange søkemotorer har problemer med dynamiske sider som index.php?side=1 Riktig det. Men Google er ikke en av disse. Se bare hvor mange forum Google indekserer. Lenke til kommentar
kripet Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Nå er det vel 2-3 uker siden jeg registrerte, Men en av undersidene mine har kommet opp, av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå