Gå til innhold

hva synes dere om denne ideen?(casemod m/nuke merke av plexi


Anbefalte innlegg

her er utkastet. d er utrolig dårlig, men bare for å gi en indikasjon på hva jeg mener. tenkte at d kanskje kunne vært tøft med et svart kabinett og så lager jeg nuke merket med plexi-glass (de lilla greiene) og har et blått neonlys inni. jeg har aldri casemoddet før, så jeg tok noe som jeg tenkte ville være enkelt og tøft (det er ikke så vanskelig sant?).

 

http://hjemmesider.gs.bergen.hl.no/~kha56/...asemod_nuke.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvilke(t) verktøy må jeg ha for å skjære i kabinettet?

en annen ting

tror jeg skal ha et støvfilter som kan samle opp støv. det har jo 2 fordeler:

1. mindre støv inne i maskinen

2. samler mer støv så d blir mindre støvsuging :grin:

 

men hvilket materiale skal brukes? tenkte først på mygnett, men tror d slipper alt for mye finstøv gjennom, + at det kanskje forhindrer luftstrømmen.

Lenke til kommentar

hmm hva er ikke prøvd før da? *tenke tenke*

aha...et webkamera inne i kabinettet i et hjørne (er ikke nyttig for noe, men d virker litt fancy. vet ikke hvorfor.) eller kanskje et som kan se ut av kabinettet og t.o.m ta bilde av den som sitter foran pc. bra å ha hvis noen stjeler den :smile:

Lenke til kommentar

Nå er case mod blitt så vanelig at det er få ting som ikke har blitt gjort, det er alltids noen som er flinkere med stikkesaga er ute....:smile:

 

Men MITT UT merke tror jeg ikke det er mange som har sett før, tok meg gode 2 uker å lage det, og kosta meg vel rundt 1000 spenn....katode inkludert.

bilde i linken under:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...