eught Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 her er utkastet. d er utrolig dårlig, men bare for å gi en indikasjon på hva jeg mener. tenkte at d kanskje kunne vært tøft med et svart kabinett og så lager jeg nuke merket med plexi-glass (de lilla greiene) og har et blått neonlys inni. jeg har aldri casemoddet før, så jeg tok noe som jeg tenkte ville være enkelt og tøft (det er ikke så vanskelig sant?). http://hjemmesider.gs.bergen.hl.no/~kha56/...asemod_nuke.jpg Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Du setter ikke spor der andre har gått før deg..:wink: Det er blitt gjort før, med stort hell...prøv med en vifte i midten og litt lys på innsiden, så blir det sikkert kult! =) Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 men alt som er originalt er så vanskelig :smile: hadde vært kult med en fiberoptisk vifte i midten da. Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Jeg synes dette var en god idè jeg. Verden trenger flere kabinetter som ikke bare er gråe og kjedelige, og casemodderverden trenger flere kabinetter som ikke bare har dette ovale eller rektangulære plexiglassvinduet. Stå på! du får sikkert et bra resultat og husk å legg det ut på overklokking.no sitt casemod-galleri Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 hvilke(t) verktøy må jeg ha for å skjære i kabinettet? en annen ting tror jeg skal ha et støvfilter som kan samle opp støv. det har jo 2 fordeler: 1. mindre støv inne i maskinen 2. samler mer støv så d blir mindre støvsuging men hvilket materiale skal brukes? tenkte først på mygnett, men tror d slipper alt for mye finstøv gjennom, + at det kanskje forhindrer luftstrømmen. Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 det med vifte i midten har blitt gjort før... menne det er jo litt stilig. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 bruk borr, dremel og stikksag, så kan du gjøre alt!! Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 hmm hva er ikke prøvd før da? *tenke tenke* aha...et webkamera inne i kabinettet i et hjørne (er ikke nyttig for noe, men d virker litt fancy. vet ikke hvorfor.) eller kanskje et som kan se ut av kabinettet og t.o.m ta bilde av den som sitter foran pc. bra å ha hvis noen stjeler den :smile: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 bygge pchøytalerne inn i kabinettet? Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 jeg har tenkt å ha surround anlegg (har ikke kjøpt pc'en enda. blir vel om 1-2 mnd), så d går nok ikke. Lenke til kommentar
Skjold Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hmm...ville det ikke vært litt risky med høyttaler inni kabinettet da? Med tanke på magnetisme og sånn..? Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 de fleste pchøytalere har skjerming rundt magneten, på grunn av at de somregel står nært skjermen Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Quote: On 2002-04-07 20:03, Bugaloo skrev:de fleste pchøytalere har skjerming rundt magneten, på grunn av at de somregel står nært skjermen hva trur dere som surround efekten når høytlerene står i kabinente? heehe... 4-5 kabinetter rundt i rummet...? Lenke til kommentar
oceana Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Nå er case mod blitt så vanelig at det er få ting som ikke har blitt gjort, det er alltids noen som er flinkere med stikkesaga er ute....:smile: Men MITT UT merke tror jeg ikke det er mange som har sett før, tok meg gode 2 uker å lage det, og kosta meg vel rundt 1000 spenn....katode inkludert. bilde i linken under:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå