corky Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Topic litt dårlig formulert, men: Jeg er lei av trance ol. for der går bassen i samme dur i mange takter før den endrer seg. Dette blir for ensformig. Jeg lurer derfor på om noen har gode råd for annen musikk som bassen varierer litt mer. (liknende som sangen med Nelly i BadBoys 2 soundtracken) Noen som kan hjelpe? På forhånd, Takk Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 leter du etter R&B da eller? Det er sånn type musikk som du nevnte.. Altså ikke noe elektronisk musikk overhode? Lenke til kommentar
corky Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Det går bra med elektrisk musikk også, men helst litt variert bass.... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Numetal har typisk ganske variert bass... System of a Down er et veldig bra Numetal band... Metallica thrash metal band, har også ganske variert bass Nå er ikke eg helt sikker på hva du mener med variert bass Lenke til kommentar
corky Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hør på sangen med nelly...Bassen spiller forskjellige toner for hver dur...ikke slik trance vanligvis er, der bassen har en tone for hver dur. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 hvis du skal ha musikk med mye og god bass, så kjøp deg et par skiver med Jaco Pastorius! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hva med noe Drum n' Bass/ Drill n' Bass? Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Nyeste sangene/albumet til limp bizcuit, hvis du har et bra anlegg så er det digg bass på de ! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hva med noe Drum n' Bass/ Drill n' Bass? Det der må vel være det siste han er etter? Bassen i Drum'n'Bass er jo veldig ensformig... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 hva med litt Big Beat da? The Chemical Brothers Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Hva med noe Drum n' Bass/ Drill n' Bass? Det der må vel være det siste han er etter? Bassen i Drum'n'Bass er jo veldig ensformig... Squarepusher (aka Tom Jenkinson) er bassist og spiller etter min mening variert med bl.a. en fretless bass. Ellers kan Autechre, Aphex Twin, Oval og Pole være av interesse. Endret 11. mai 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Blue Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hepp Hva med 4play...insttumenta og rolig musikk det da Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hva med noe Drum n' Bass/ Drill n' Bass? Det der må vel være det siste han er etter? Bassen i Drum'n'Bass er jo veldig ensformig... Squarepusher (aka Tom Jenkinson) er bassist og spiller etter min mening variert med bl.a. en fretless bass. Ellers kan Autechre, Aphex Twin, Oval og Pole være av interesse. tenkte på Squarepusher jeg og, variert bass... JA, men spørsmålet er om det faller i smak hos en Nelly fan... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ralph Myerz and the Jack Herren band har ganske variert og bra bass tror jeg, i hvert fall varierte trommer og perkusjon. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Sikkert ikke din smak men... Metallica - Master of Puppets Hva som helst av Iron Maiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå