Veritas_ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Som topic sier. Finnes det ett program som gjør at jeg kan lese av og forandre på xls filer? Ett program som er gratis. Eneste jeg fant er noe converter saker. Men det trengt jo at Excel var installert MS Excel er ikke gratis, ikke sant? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du kan jo forsøke Openoffice.org... den skal støtte Excel (men har selv bare brukt den til basisk regneark så jeg vet ikke med mer avanserte funksjoner). Om du tenker på andre typer programmer så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Du kan jo forsøke Openoffice.org... den skal støtte Excel (men har selv bare brukt den til basisk regneark så jeg vet ikke med mer avanserte funksjoner). Om du tenker på andre typer programmer så vet jeg ikke. Går stort sett greit, men den takler ikke Excel's makroer så veldig godt. De erfaringene jeg har. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Det funket perfekt. Skal bare brukes til å skrive inn timene mine Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) :-) Endret 7. mai 2004 av Grim Aramis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå