FrepEtT Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ikke så viktig -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:ja -Kalkulator: ikke så viktig -JAVA:ja -Email klient:ikke så viktig- Spill:ja Blåtann:ja infrarød: ja Form: -Klapp eller "vanlig" -Vekt: skal ikke veie så mye -Antenne den skal være inne i telefonen Skjerm: Farge/ikke farge. -over 65000 farger er ok -Størrelse på skjerm vil gjerne ha stor, ikke for liten -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 2500 kroner til rådighet. Vil heslt bruke ca. 1700,- Diverse: -Merke: ikke LG eller motorola -Kamera: ja -Videokamera: trenger ikke -Symbian: hæ? -Triband: ok -Infrarød port: ja -Bluetooth: ja- Minne: skal ha plass til mange bilder.. 32mb er vel greit -Minnekort?: det er ok -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: trenger ikke- Radio:trenger ikke- Wlan: ?. -3g(UMTS): ? Batterilevetid: Viktig mvh Fredrik Lenke til kommentar
Navy Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 skal du ha med eller uten abonnement???? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ikke så mange telefoner som er å fa tak til den prisen der som oppfyller alle kravene dine Samsung X100 er jo en fin telefon med 9mb minne, men den har ikke alle de andre fusnkjonene. Eller så har du jo T630/T610 da... Men du får nok ingen mobil til den prisen med minnekort Gå for en T630 du! 1499,- med youngTalk på expert! Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) jeg kan bruke 2500,-.. så si noen mobiler da.. fattern sier at jeg ikke burde kjøpe SE T630/10 Endret 6. mai 2004 av FrepEtT Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Vent litt, til sommeren faktisk, også kjøper du Siemens CX65 11 mb minne, som holder til ganske mange bilder, god på spill, stor og god skjerm, bra design (link: her) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg vil anbefale t610 eller t630! t610 får du veldig billig for tiden! 2200 ca,- og du får mye telefon i t610! minuset er at den ikke holder til 2 bilder en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå