jalleks Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Det er den sorte... Den vite er antatt 6.6... Det er den sorte som er tøff! Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvordan reagerer qxl på sånne brukere egentlig? De bør jo få en straff av noe slag, bot e.l.? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Nei,nei... Det er den hvite som er kul... Den sorte er jo bare harry etter min mening... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hvordan reagerer qxl på sånne brukere egentlig? De bør jo få en straff av noe slag, bot e.l.? De blir utestengt fra QXL, men jeg tror at Arehei skulle raportere han Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvordan reagerer qxl på sånne brukere egentlig? De bør jo få en straff av noe slag, bot e.l.? De blir utestengt fra QXL, men jeg tror at Arehei skulle raportere han Jeg har sendt mail til dem. Jeg skrev derimot til feil sted, nemlig til kundesupporten deres. Derfor kan det ta opptil 2 dager. Jeg skulle egentlig ha skrevet til "Tips oss her om du finner denne varen mistenkelig eller støtende" på auksjon-siden.. Håper noen kan gjøre det, i og med at jeg ikke har tid nå, og at denne brukeren burde utestenges FØR auksjonen er ferdig. Så han ikke får svindlet budgiver for 2000 kr eller no. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Sjekk hva han svarer på spørsmålene.. 6/5/2004 12:33 Spørsmål fra jalleks Hvor har du fått denne telefonen fra? Kvittering på hvor den er kjøpt? Garanti? 6/5/2004 23:46 Svar fra selger ja, kjøpt i norge på nett butikk Ja jøss... Den er jo ikke i noen butikker enda. 6/5/2004 13:56 Spørsmål fra sry7b (21) Har telefonen norsk software? så vidt jeg vet har ikke telefonen kommet til Norge enda. 6/5/2004 23:47 Svar fra selger ja se på mpx så ser dere dn e d Joda, vi ser den der, vi er ikke blinde - men den er ubekreftet 15. mai.. 6/5/2004 14:20 Spørsmål fra Uweb (1) Hvordan kan du selge telefonen allerde, når den ikke har kommet i butikkene enda? 6/5/2004 23:48 Svar fra selger jo d har dn Påstår fortsatt hardnakket og med 100% overbevisning: Den har kommet i butikken... 6/5/2004 15:35 Spørsmål fra Buddu_no93 (3) Hei! Er det norsk meny på mobilen? Er mobilen som ny, eller helt ny? Hvor gammel er den? 6/5/2004 23:48 Svar fra selger helt ny. norsk meny, Jada... hvis du faktisk hadde mobilene så... 6/5/2004 21:20 Spørsmål fra Harris_no (114) Er det med norsk meny? 6/5/2004 23:45 Svar fra selger ja Selvsagt... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har trykket den knappen sikkert 4-5 ganger, men ingenting har skjedd. Har også sendt en mail. Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 nå ser det ut som om de endelig har gjort noe med han da. alle auksjonene hans har blitt avsluttet, så det ser vel ut som om han har blitt utestengt. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Jepp... de har slettet alle auksjonene hans, og alle karakterene han har fått også.. QXL sier: Gjenstanden som ble listet på QXL var i strid med våre regler, som kan ha vært: ulovlig gjenstand useriøs annonse selger utestengt Han er ikke utestengt enda, han har -1 i karakter - men får han en negativ karakter til, så blir han utestengt for alltid. Uansett, bra at QXL faktisk tok affære. Endret 6. mai 2004 av jendor Lenke til kommentar
voluz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jepp... de har slettet alle auksjonene hans, og alle karakterene han har fått også.. QXL sier: Gjenstanden som ble listet på QXL var i strid med våre regler, som kan ha vært: ulovlig gjenstand useriøs annonse selger utestengt Han er ikke utestengt enda, han har -1 i karakter - men får han en negativ karakter til, så blir han utestengt for alltid. Uansett, bra at QXL faktisk tok affære. Er jo ingenting annet enn latterlig at QXL ikke stenger han ute umiddelbart da. Hallo? Det han driver med er ingenting annet enn stjeling. Han kunne faktisk tjent seg flere 1000 spenn der - d.v.s. stjålet da. Hadde jeg vært i en butikk og stjålet for flere tusen kroner hadde jeg f... ikke fått en advarsel - nope - hadde blitt pælma rett i fengsel. Vanskelig å fengsle folk for en nettauksjon, men det minste QXL burde gjøre er å utestenge han for alltid i hvertfall - han har jo INGENTING der å gjøre. Dårlig QXL! Men QXL har jo alltid sugd i utgangspunktet, så annet var vel ikke å forvente. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Helt enig i at han ikke har noe der å gjøre. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 hehe sku ha vært morsomt å spurt han om serie nummer på tlf..hahaha...sku han ha finni på noe dumt da kanskje... da kunne vi bare sendt en mail til nokia med serie nummer...kanskje den ble stjelt fra fabrikken... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) Kan man ikke late som man kjøper den og legge til SVINDLER på komentar? blir jo nødt til å legge ned den brukeren da, men de idiotene oppretter vel bare ny konto like fort. Edit: Oh, den var stengt ja "Denne gjenstanden er blitt fjernet av QXL" *trøtt* Endret 7. mai 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Normann Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hvorfor kommer egentlig den sorte før den hvite? Litt kjipt når jeg har bestilt den hvite... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Hvorfor kommer egentlig den sorte før den hvite? Litt kjipt når jeg har bestilt den hvite... Det er vel akkurat det samma som at den hvite T630 kom før den svarte T630 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Den er ikke hvit den er sølvfarga, get briller! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Den er ikke hvit den er sølvfarga, get briller! Ehh... den er nok mer hvit enn sølv. Har den selv Lenke til kommentar
teleduppen Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 (endret) -- fjernet teskt pga postet i feil forum -- Endret 7. mai 2004 av teleduppen Lenke til kommentar
Normann Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Den er ikke hvit den er sølvfarga, get briller! Ja du har jo mye å gjøre når du må pirke på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå