jalleks Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg satt og bladde igjennom salg av mobiler på QXL idag og kom over denne. Er dette sant? Finnes den på det norske markedet?! Bare lurte, vurderer kanskje å gi bud Denne telefonen skal jeg ha! Lenke til kommentar
FrepEtT Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 han/hun har sikkert kjøpt den billig i utlandet.. eller kanskje jobber i nokia i finland? Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 han/hun har sikkert kjøpt den billig i utlandet.. eller kanskje jobber i nokia i finland? den har ikke kommet ut i utlandet, så det hadde nok ikke hjulpet.. jeg sier som vanlig: Er det noe i det hele tatt som skal få oss til å tro at det ikke er lureri? Den eneste betalingsmåten personen godtar er forskuddsbetaling, det er jo også noe å merke seg... Lenke til kommentar
kesse Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis du sjekker karakterboken til den som skal selge den, ser den ikke ut som den personen er HELT til å stole på... virker nesten som om han later som han selger noe til en annen slik at han skal få noen +'er i boka! Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ja smsbamsen har jo vunnet nesten alle auksjoner, noe tull tror nå jeg.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) garantert lureri de karakterene ja. se for eksempel på denne auksjonen. "supertøff nokia mobil" selges, står ingenting om hvilken det er, og den ble solgt for 100 kr. samme i denne. det ble gitt karakter på salget ca. 20 min etter at salget var fullført.. noen som orker å rapportere det til qxl? Det er jo klart forsøk på svindel. edit: jeg rapporterer selv. Endret 6. mai 2004 av arehei Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Ut fra de auksjonene som vedkommende har solgt og kjøpt i tidligere, samt karakterer fra det som ser ut til å være en og samme person, så ville jeg sagt STYR UNNA! Transaksjon: SmsBamsen :-) kjøpt rå nokia tlf Dato: 4/5/2004 00:47 Positiv karakter: Superrask handel, politeli selger, anbefales +++++++ nuskaldetbys| var: selger SmsBamsen har postnummer 8445 Melbu, og har kjøpt en "rå nokia tlf" for kr. 100,- Auksjonen på QXL Auksjonen har ikke bilde engang...hvordan vet han da hva han har "kjøpt"? Transaksjon: SmsBamsen :-) kjøpt tøff tlf m kammera Dato: 4/5/2004 00:47 Positiv karakter: Superrask handel, politeli selger, anbefales +++++++ nuskaldetbys| var: selger SmsBamsen har postnummer 8445 Melbu, og har kjøpt en "tøff tlf m kammera" for kr. 50,- Auksjonen på QXL Auksjonen har ikke bilde engang... hvordan vet han da hva han har "kjøpt"? Transaksjon: Caz kjøpt fint brukt 7250i selges. Dato: 4/5/2004 00:46 Positiv karakter: Flott handel.. +++++ nuskaldetbys| var: selger Caz har postnummer 8445 Melbu, og har kjøpt en "fint brukt 7250i" for kr. 20,- (ja jøss!) Auksjonen på QXL Auksjonen har ikke bilde engang... hvordan vet han da hva han har "kjøpt"? nuskaldetbys| har postnummer 8475 Straumsjøen.. som ligger ca. 9 mil unna... garantert kjentfolk som gir hverandre gode karakterer for fiktive auksjoner. Dette lukter det mildt sagt rart av, og som vi alle vet.. Nokia 7610 har ikke kommet enda! Endret 6. mai 2004 av jendor Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) det ble gitt karakter på salget ca. 20 min etter at salget var fullført.. Karakter etter 20 minutter ja... bare DET lukter brent så det holder... EDIT: Det stinker, faktisk... Endret 6. mai 2004 av jendor Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Han selger jo også Nokia 6230 på QXL... Gjenstandsbeskrivelse: "rå nokia tlfer. m rått klart display å m de fleste funsksjona.kamera tlf,tlf e utn binding å oppratør lås, før flere spm så spør el 45044276. ska bort.kan selges bili v rask handel http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=11989851 Tror heller jeg hadde kastet penger ut av vinduet.. eller røyka dem. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg sendte en mail til selgeren og spurte om han hadde noe bevis på at han hadde kjøptt telefonen. Og at jeg sa at den ikke var til salgs her i landet ennå. Hehe... som svar fikk jeg at mobilen kunne kjøpes hos mpx.no hvis jeg ville det På mpx.no er den ubekreftet 06.06.2004 se her. så dette tyder på en svindler Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 By 7000 på mobilen bare på faen, så lurer man han tilbake. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Problemet med å by 7 lapper er at han kan gi deg negativ karakter om du ikke betaler... så det er litt dumt Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har man mange nok positive fra før av så skader ikke det så mye. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg satt og bladde igjennom salg av mobiler på QXL idag og kom over denne. Er dette sant? Finnes den på det norske markedet?! Bare lurte, vurderer kanskje å gi bud Denne telefonen skal jeg ha! Det er bare bullshit. Telefonen er ikke sluppet i noen land enda. Og for guds skyld, ALDRI, ALDRI, ALDRI, ALDRI godta forskuddsbetaling på QXL eller andre salgssteder på nettet. Har ikke tall på hvor mange jeg kjenner som har blitt lurt på dette, hehe... Og greit - forholdet anmeldes, men det fører som regel aldri frem. Så lyst på Nokia 7610? Vent til den faktisk er kommet på markedet. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Ja, vet at forskuddsbetaling ikke er smart. Hadde heller aldri forskuddsbetalt han eller noen andre for den saks skyld Men jeg venter til den kommer i butikkene jeg da! Er ikke sååå lenge til Lenke til kommentar
jendor Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Forskuddsbetaling er greit til de som har en god del positive karakterer. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Forskuddsbetaling er greit til de som har en god del positive karakterer. Det er sant, men nå snakket jeg om generelt andre steder hvor det ikke er slike "karakterer" da Men jada! Lenke til kommentar
adale Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 7610 er nå ubekreftet ca 15.mai på mpx.no Lenke til kommentar
Normann Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Det er den sorte... Den vite er antatt 6.6... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå