SantaClaws Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...d=17319&id=7944 hihi.. Som det kommer fram av "Erfaringa" mi, så sliter jeg.... Er det NOEN som vet om NOEN andre programmer som funker med dette kortet ? Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kan det stemme at kortet ikke var ment for salg til kunder, når det er fire norske og en mengde utenlandske butikker som selger dem? Driver-problemet synes jeg også er kjipt... hadde gledet meg til å ta dette i bruk da speccen er lovende! Typisk altså PCutstyr.no 742,- Gainward EntertainmentCenter Card TV-Tuner / HW-MPEG, Bulk Komplett.no 773,- Gainward EntertainmentCenter Card, TV-Tuner & HW-MPEG, Bulk Mamoz 800,- Gainward EntertainmentCenter Card TV-Tuner &, HW-MPEG, Retail StartIT 849,- "Gainward EntertainmentCenter Card TV-Tuner & HW-MPEG, Bulk" Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 MSI TV @nywhere all over again? Kan det stemme at Gainward er den andre produsenten som kommer med 10-bits tv-dekoder, eller har det skjedd mye det siste året? Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Skal hive inn gentoo linux på servern, å se om ikke jeg får liv i ¤%"¤skapen... Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Nå ble det andre boller... skaffa en utgave av MCE... håååper det virker... Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 MSI TV @nywhere all over again? Kan det stemme at Gainward er den andre produsenten som kommer med 10-bits tv-dekoder, eller har det skjedd mye det siste året? Hva mener du med Msi tv@anywhere all over again?? Tror ikke jeg har fått med meg hva som var med det kortet? Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Hm... MCE funka IKKE med dette kortet. ! Lenke til kommentar
qwert Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Det ligger noen WDM-drivere på gainward.de. Prøvd disse sammen med et DirectShow captureprogram som t.eks VirtualVCR? Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Hm.. fant en ny versjon av MCE i dag... Takker for tipset qwert får prøve i dag. Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 wow.. jeg er imponert over komplett : "Hei Har nå vært i kontakt med en ifra Gainward i sverige, han skulle sende deg en cd med programet ForceWare 3.56A. Hvis du ikk mottar dette send meg en mail så skal jeg laste det ned og sende det på cd til deg. MVH PT Kundesenter Komplett.no" wow... Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 MSI TV @nywhere all over again? Kan det stemme at Gainward er den andre produsenten som kommer med 10-bits tv-dekoder, eller har det skjedd mye det siste året? Hva mener du med Msi tv@anywhere all over again?? Tror ikke jeg har fått med meg hva som var med det kortet? Vel, når det ble lansert så var det så vidt jeg husker det første kortet med 10-bits dekoder og hardwarestøttet mpeg4-dekoding (encoding/decoding?). Dette funket ikke i begynnelsen (mpeg4), men skulle bli rettet i senere drivere. Dette var i 2002. Nå er det som kjent 2004, og den eneste patchen som har kommet er at de har fått fjernkontrollen til å fungere under Win XP Sp1... I korte trekk ble det stilt skyhøye forventninger til kortet når det kom, de har ikke blitt innfridd pga suckysucky drivere, det har heller ikke kommet noen uoffisielle drivere siden kildekoden er skjult (eller noe). Kort sagt ser du ikke meg kjøpe tv-kort fra MSI de neste årene... Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Har endelig fått kortet til å funke... Gainward i Sverige sendte med Forceware multimedia... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå