Gå til innhold

Trenger en guide...

Anbefalte innlegg

Jeg har skaffet meg hjemmeside på www.home.no ,men jeg er ganske noob i det programmet. :shrug:

Kan noen gi meg en utfyllende guide om hvordan jeg lager sider, linker, bilder osv.

Home.no bruker vist en egen type editor.. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men tror ikke du arve87 at det blir litt tidlig å starte med HTML, CSS, og alt det der når man ikke vet åssen man lager en link da?.....det er tross alt vanskelige greier....ihvertfall litt.....

eller tror du det er best å lære rett helt fra starten av?

for jeg vet ikke hva som er best....

men det er selvfølgelig en mulighet...

Endret av VgaR
Lenke til kommentar

Hvis man lærer seg HTML er jo ikke link veldig vanskelig... er da tross alt bare denne teksten som skal til...

<a href="xxx.yyy">Linktekst</a>

Er ikke mer komplisert enn det... Og det er jo ikke værre enn å spørre her hvis du lurer på noe spesielt :) Vi er her jo for å hjelpe :grin:

Lenke til kommentar
men tror ikke du arve87 at det blir litt tidlig å starte med HTML, CSS, og alt det der når man ikke vet åssen man lager en link da?.....det er tross alt vanskelige greier....ihvertfall litt.....

Vell, om man ikke vet hvordan man lager en link så er jo en link nettop HTML, da sier det seg jo selv at det er akkurat der man bør starte.

Er liksom ikke noe du bør starte med før HTML om du vil lære deg nettop, HTML ;)

Lenke til kommentar
Vell, om man ikke vet hvordan man lager en link så er jo en link nettop HTML, da sier det seg jo selv at det er akkurat der man bør starte.

Er liksom ikke noe du bør starte med før HTML om du vil lære deg nettop, HTML

*vart trøtt av det jeg**zzzzz* :nei:

Lenke til kommentar
Jeg har skaffet meg hjemmeside på www.home.no ,men jeg er ganske noob i det programmet. :shrug:

Kan noen gi meg en utfyllende guide om hvordan jeg lager sider, linker, bilder osv.

Home.no bruker vist en egen type editor.. :ermm:

Hvis du er helt grønn på det området, tror jegStart.no har en liten brukervedledning.

Lenke til kommentar

Det er jo nettopp det som er poenget. Når du ikkje har en meter peiling, så skal du begynne på det grunnleggande.

Lenke til kommentar

Har funnet ut litt om progremmet til home.no og her er resultatet foreløbig.

www.home.no/lurkern

tja :roll: Det bærer vel preg av å være lagd i en sånn nettbasert html-editor.

Jeg mener på lik linje med de andre her at det lureste, og morsomste. vil være å lære seg grunnleggende HTML først.

Spar deg selv for problemet du vil få med å ha en slik side på samvittigheten etter at du har lært deg HTML/webdesign. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...