Lurkern Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har skaffet meg hjemmeside på www.home.no ,men jeg er ganske noob i det programmet. Kan noen gi meg en utfyllende guide om hvordan jeg lager sider, linker, bilder osv. Home.no bruker vist en egen type editor.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis det er et web-basert program anbefaler jeg å IKKE bruke det Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) kan du ikke heller lage hjemmesiden din på maskina di, så heller bare laste den opp med ftp etterpå? hvis du vet åssen man gjør det da... Endret 6. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Gutten har nettopp spurt her og i en annen post hvordan man lager linker. Tror du skal legge lista litt lavere, VgaR, og skrive litt mer utfyllende om hva du mener. Jeg orker ikke nå... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 hvis man skal forklare helt fra scratch, så kan det ta sin tid... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hva med tråden som er oppslagsverk over guider??? Det er lov å se lit på de prioriterte trådene, og søke på forumet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Anbefaler til deg som til alle andre som vil lage si første heimeside: Lær deg HTML og CSS og gjør alt korrekt fra første gang, istede for å gå en stygg omvei gjennom WYSIWYG programmer og tabeller. Om sida di blir "mindre pen" første gang, begyn på nytt - alle har vert på det stadiet, og øvelse gjør mester! http://www.w3schools.com <= er en fin plass å begynne. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 en meget fin plass å begynne!! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) men tror ikke du arve87 at det blir litt tidlig å starte med HTML, CSS, og alt det der når man ikke vet åssen man lager en link da?.....det er tross alt vanskelige greier....ihvertfall litt..... eller tror du det er best å lære rett helt fra starten av? for jeg vet ikke hva som er best.... men det er selvfølgelig en mulighet... Endret 6. mai 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvis man lærer seg HTML er jo ikke link veldig vanskelig... er da tross alt bare denne teksten som skal til... <a href="xxx.yyy">Linktekst</a> Er ikke mer komplisert enn det... Og det er jo ikke værre enn å spørre her hvis du lurer på noe spesielt Vi er her jo for å hjelpe Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 men tror ikke du arve87 at det blir litt tidlig å starte med HTML, CSS, og alt det der når man ikke vet åssen man lager en link da?.....det er tross alt vanskelige greier....ihvertfall litt.....eller tror du det er best å lære rett helt fra starten av? for jeg vet ikke hva som er best.... men det er selvfølgelig en mulighet... Vell, om man ikke vet hvordan man lager en link så er jo en link nettop HTML, da sier det seg jo selv at det er akkurat der man bør starte. Er liksom ikke noe du bør starte med før HTML om du vil lære deg nettop, HTML Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Vell, om man ikke vet hvordan man lager en link så er jo en link nettop HTML, da sier det seg jo selv at det er akkurat der man bør starte.Er liksom ikke noe du bør starte med før HTML om du vil lære deg nettop, HTML *vart trøtt av det jeg**zzzzz* Lenke til kommentar
tøs Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg har skaffet meg hjemmeside på www.home.no ,men jeg er ganske noob i det programmet. Kan noen gi meg en utfyllende guide om hvordan jeg lager sider, linker, bilder osv. Home.no bruker vist en egen type editor.. Hvis du er helt grønn på det området, tror jegStart.no har en liten brukervedledning. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 men tror ikke du arve87 at det blir litt tidlig å starte med HTML, CSS, og alt det der når man ikke vet åssen man lager en link da?.....det er tross alt vanskelige greier....ihvertfall litt.....eller tror du det er best å lære rett helt fra starten av? for jeg vet ikke hva som er best.... men det er selvfølgelig en mulighet... Det er jo nettopp det som er poenget. Når du ikkje har en meter peiling, så skal du begynne på det grunnleggande. Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Har funnet ut litt om progremmet til home.no og her er resultatet foreløbig. www.home.no/lurkern Lenke til kommentar
Mira Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 Har funnet ut litt om progremmet til home.no og her er resultatet foreløbig. www.home.no/lurkern tja Det bærer vel preg av å være lagd i en sånn nettbasert html-editor. Jeg mener på lik linje med de andre her at det lureste, og morsomste. vil være å lære seg grunnleggende HTML først. Spar deg selv for problemet du vil få med å ha en slik side på samvittigheten etter at du har lært deg HTML/webdesign. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå