tadcomp Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Well, congratulations, by posting in Off Topic you successfully attracted every moron on hardware.no /me = moron! Ain't we all? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Bonjour est bienvenu J´espere que tous vas bien la haut. Je ne peux pas ecrire le francais tres bien. Mais je peux parles, comme mon pere est francais Il ne ma jamais apris de ecrire, mais je peux lire. Allors comme tu vois, je ecris un petit peux de francais. Je vais visite les site hw.fr plus apresant. FrenChie Endret 10. mai 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Yes yes, stop flapping your french clever dude... What I want to know is why the hell someone would want to end up in the junk section of hw.no... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Yes yes, stop flapping your french clever dude... What I want to know is why the hell someone would want to end up in the junk section of hw.no... Maybe because he dont know that "søppel" means junk. (de har ikke akkurat valgfag i norsk på skolen:P) Lenke til kommentar
boobax Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Ca va bien? Yes ! I saw lot of people click on my "signaturen" Continue ! Sometimes they come back ! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 (endret) Was ist das? Eine französische forum? By the way, boobax: One "signatur", the "signaturen", several "signaturer", those "signaturene" Endret 13. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 "Det snør, det snør, tiddeliBUMP" Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Ojsann, denne var ganske gammel ja. Jeg fant den når jeg så igjennom "alle innlegg postet av denne personen". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 La vær å bump threads holger.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Hvis du tror jeg gjorde det med vilje, B|Real, så tar du mektig feil. I følge retningslinjene, så hadde jeg faktisk lov til å bumpe denne tråden, i motsetning til alle bruddene på reglementet som du står bak, B|Real. Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 La vær å bump threads holger.. Asså, det ER faktisk lov til å bumpe på dette forumet, dog forutsatt at det har gått mer enn 5 dager, og det har det jo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Dette her var ikke "mod" B|Real sine meninger, men B|Real som bruker... Ser ikke poenget i bumpen din i det hele tatt. Franskmennene som var her har jo forlatt for lenge siden uansnett.. Og ja...jeg overgriper vist..den var ny. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) Vel, B|Real, hadde du de lest hva jeg skrev, så hadde du sett at jeg ikke visste at det var en gammel tråd. Jeg så igjennom "Finn alle innlegg skrevet av dette medlemmet" hos et medlem som ikke poster så iherdig, og derfor fant jeg denne tråden i starten av listen. Jeg regner allikevel dette som en misforståelse. Endret 14. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå