FenrisC0de Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Jeg har nå 1024mb PC2700 Corair best value RAM, og jeg vet at jeg må oppgradere en eller annen gang , enten når jeg vil overklokke eller kjøpe ny CPU som jeg skal om en ikke alt for lang tid (et par måneder), så da er spørsmålet, hva slags minne skal jeg kjøpe? jeg har ca 1000-1500,- og bruke, + det jeg kan få for det minnet jeg har nå. Også syntes jeg det kanskje er litt dumt å bruke så mye penger på å få tak i like mye minnne som jeg har nå bare kjappere. Så kanskje jeg skal invistere og få da 1536mb (eller hva det nå blir).. Forslag? EDIT: så fort på komplett, 2stk av denne så fristende ut. Endret 6. mai 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Husker så vidt at ASUS A7n8x-deluxe 2.0 støtter bare 333mhz fsb? altså vil det ikke støtte noe høyere enn PC2700?? Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 nei, med forholdsvis ny BIOS støtter A7N8X-Deluxe opptill 200mhz fsb, og DDR400. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Foreslår at du sparer pengene til du skal oppgradere. Prisen på Ram er høye for øyeblikket. Kan være at du sparer en del på å vente Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 hehe, kan ikke vente, eller vil helst unngå å vente, siden jeg kan like så godt kjøpe minne nå slik at jeg kan overklokke.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) netshop.no har tilbud denne uka på en dual pakke med 1gb minne fra ocz når det gjelder støtte av fsb så har det ikke så mye å si på rammen, men å stor cpu du kan kjøpe, desuten er det vel best med 2 brikker, og ikke 3, pga dual channel og generelt på overklokking, er lettere å komme høyere med færre brikker så kan du heller selge den gamle rammen, eller spare den til en secondary pc Endret 6. mai 2004 av Spirre Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Ja det var planen, og selge brikkene jeg har nå og kjøpe 2 nye, men hvor mye tror dere jeg kan ta for de 1x 512mb + 2x 256mb PC2700 Corsair brikkene Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 vet ikke helt, 1 høvding på qxl kanskje mulig at det er lurest å selge den 512 for seg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå