huf Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Tok en liten sjekk på linux partisjonen min forleden dag, og ble møtt av et salig rot. For eks, mange installerte wm'er som ligger bare å tar opp plass..jeg trenger ikke gnome, kde, icewm, xfce og gudene vet. Noen som har et tips hvordan jeg kan fjerne alle disse wm'ene på minst smertefull måte? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Kommer litt ann på hovrdan du har installert dem det... Har du brukt noe pakkesystem? I så fall bruker du bare det for å fjerne pakkene igjen. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Kommer litt ann på hovrdan du har installert dem det...Har du brukt noe pakkesystem? I så fall bruker du bare det for å fjerne pakkene igjen. Kjører slackware, så de er nok komt inn med tar.gz. Men de fleste kom med når jeg installerte. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Er ikke kjent med det jeg..er det et bra tool til å fjerne installerte ting via tar.gz? Tar meg et søk på google også jeg.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Om du ennå har sourcene inne kan du bare skrive "make uninstall" normalt sett Ellers så må du nok legge inn makefilene like som du har brukt osv.... Lage falske logger osvosv Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Om du har installert slackware pakker(tgz) så er det bare å bruke pkgtool. Den scanner etter installerte pakker og lar deg fjerne dem. Er ikke noe å være redd for... Om du har bygd ting fra kilde må du enten slette manuelt eller ha Makefilen liggenede fra da du bygde for å kunne gjøre en make uninstall. Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) BTW, jeg har nå perfeksjonert fluxboxen min ( ), men det er en ting jeg fortsatt ergrer meg over: taskbaren min vil ikke splitte seg! Den viser bare en task i full length uansett hvor mange jeg åpner. Noen som vet hvordan/hvordan fikse? (kjører latest stabile fluxbox ja.) Edit: leif Endret 6. mai 2004 av huf Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Siste _stable_ fluxbox(0.1.14) viser bare minimerte og aktive vinduer i taskbaren. Gå for development versjonen(0.9.9 - skjønner meg ikke på versjonsnumreringen deres) om du vil ha flere muligheter. EDIT: Siden du kjører slack håper jeg du har testet dropline? http://www.dropline.net/gnome/ Endret 6. mai 2004 av kattemat Lenke til kommentar
ratix Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 meny > fluxbox menu > configure > toolbar > iconbar mode > left det du mente? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå