TMH Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg lurer på om det går ann å kople til Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel USB på en Playstation 2? Jeg er litt redd for å kople den til USB-porten på PS2en i tilfellet det smeller (forresten, hvilke enheter kan koples til der? helst PC-enheter) Har noen svaret på dette spm? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Vet ikke helt med ditt ratt, men jeg har et logitech force feedback for PC, og det fungerte helt fint med PS2'en min. Det er bare å teste det, så ser du. Mvh Meg. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Prøvde, det bare blinket på force-knappen når jeg koplet den til USBen på PS2en. Ingen ekstra kontroller kom opp. Må jeg ha en ledning til kontrollinngangen, i så fall, hvor kan det kjøpes, og for hvor mye? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Jeg bare koblet rett inn i usb porten og det fungerte. så det er vel ikke mulig å bruke ditt ratt til ps2'en. Mvh Meg. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Typisk Microsoft (X-box) vs. Playstation 2 der Logitech er leverandør av ratt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå