Jan Fredrik Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Er det noen der ute som har brukt/bruker dette programmet? Jeg har lastet ned en demo, og det ser veldig bra ut. Ikke det infantile/fornærmende interfacet til bl.a Pinacle. For dere som ikke kjenner programmet, så kan dere sjekke her: http://www.puremotion.co.uk/editstudio/index.htm Mulig jeg er barnslig, men jeg liker ikke at Ulead og Pinacle har verdensherredømme på billigprogrammer. Edit Studio 4 virker svært lovende. Har noen en annen erfaring så hyl ut.. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg har brukt Editstudio versjon 2, 3 og 4 og er meget fornøyd. Kan ikke skjønne annet enn at dette programmet har alt man trenger som videoamatør, til en liten brøkdel av prisen man betaler for tilsvarende muligheter i andre programmer. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har brukt Editstudio i årevis. Versjon 4 har mange kule muligheter, som keyframing, regioning, bluescreen, Star wars-rulletekst, ubegrenset antall lyd- og videospor, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå