Gå til innhold

Monaco - Chelsea

Anbefalte innlegg

Hvor tøft er det at Monaco, et lite lag fra en lilleputtstat i Frankrike vinner mot Chelsea, et kjøpelag sponset for milliarder av penger?

Hvor tøft er det at de også slår Real Madrid?

(Jeg er madridista selv, men jeg synes likevel det er morsomt)

Og sist og ikke minst, de er i Champions League-finalen.

Jeg tar i allefall av meg hatten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det er klart, men rikdommen i landet har faktisk noe å si på treningsforhold etc. Hvor ofte ser man et bra fotballlag fra Kina?

Det er vel banalt å indirekte påstå at grunnen til Monacos framgang er pengesekken de har, eller ikke har. Jeg tror ikke Monaco har MEGABRA økonomi, men nok til at de klarer seg. Det ligger _helt_ andre grunner til suksessen.

Grunnen til at du sjeldent ser bra lag fra Kina, er først og fremst på grunn av at de er i en annen verdensdel..

Lenke til kommentar
Hvor tøft er det at Monaco, et lite lag fra en lilleputtstat i Frankrike

[OFFTOPIC]

Når ble Monaco en del av Frankrike? *daske med kart*

Hm?

Revurder ditt eget utsagn opp mot det jeg skrev.

Jeg skriver "en lilleputtstat i Frankrike"

Det er jo akkurat det de er. En egen stat, _i_ Frankrike.

D400411.jpg

Ellers noe mer, frøken moderator?

Lenke til kommentar
Nei, det er klart, men rikdommen i landet har faktisk noe å si på treningsforhold etc. Hvor ofte ser man et bra fotballlag fra Kina?

Det er vel banalt å indirekte påstå at grunnen til Monacos framgang er pengesekken de har, eller ikke har. Jeg tror ikke Monaco har MEGABRA økonomi, men nok til at de klarer seg. Det ligger _helt_ andre grunner til suksessen.

Grunnen til at du sjeldent ser bra lag fra Kina, er først og fremst på grunn av at de er i en annen verdensdel..

Like før sesongen startet så slet Monaco med et et underskudd som holdt på å sende dem ned i fransk 2.div. 400-700 mill i minus. Mener å huske at de ble reddet av fyrstefamilien i 12. time.

Fryktlig gøy at det er Monaco-Porto i finalen selv om jeg skulle helst ha sett at Manchester United hadde vært der :cry:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...