Shinobi Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvor tøft er det at Monaco, et lite lag fra en lilleputtstat i Frankrike vinner mot Chelsea, et kjøpelag sponset for milliarder av penger? Hvor tøft er det at de også slår Real Madrid? (Jeg er madridista selv, men jeg synes likevel det er morsomt) Og sist og ikke minst, de er i Champions League-finalen. Jeg tar i allefall av meg hatten. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Greit nok, Monaco er fra en lilleputtstat, men allikevel, tenk på hvilke folk som bor det Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Greit nok, Monaco er fra en lilleputtstat, men allikevel, tenk på hvilke folk som bor det Neh, jeg mener ikke det. Se på spillerstallen deres, det blir ikke akkurat det samme som befolkninga. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Nei, det er klart, men rikdommen i landet har faktisk noe å si på treningsforhold etc. Hvor ofte ser man et bra fotballlag fra Kina? Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Nei, det er klart, men rikdommen i landet har faktisk noe å si på treningsforhold etc. Hvor ofte ser man et bra fotballlag fra Kina? Det er vel banalt å indirekte påstå at grunnen til Monacos framgang er pengesekken de har, eller ikke har. Jeg tror ikke Monaco har MEGABRA økonomi, men nok til at de klarer seg. Det ligger _helt_ andre grunner til suksessen. Grunnen til at du sjeldent ser bra lag fra Kina, er først og fremst på grunn av at de er i en annen verdensdel.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg er også imponert over Monaco, men jeg mener at det ikke er SÅ spesielt at de klarer seg bra. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Hvor tøft er det at Monaco, et lite lag fra en lilleputtstat i Frankrike [OFFTOPIC] Når ble Monaco en del av Frankrike? *daske med kart* Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 og det er IKKE tøft at monaco slo chelsea!!!!!! Men Monaco var helt klart best da... så fortjent. Men penest mål hadde nå Grønkjær, absolutt ett av de peneste gjennom hele CL denne sessongen. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 6. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2004 Hvor tøft er det at Monaco, et lite lag fra en lilleputtstat i Frankrike [OFFTOPIC] Når ble Monaco en del av Frankrike? *daske med kart* Hm? Revurder ditt eget utsagn opp mot det jeg skrev. Jeg skriver "en lilleputtstat i Frankrike" Det er jo akkurat det de er. En egen stat, _i_ Frankrike. Ellers noe mer, frøken moderator? Lenke til kommentar
adawen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Ellers noe mer, frøken moderator? Forsto det sånn at du mente at Monaco var en del av Frankrike. Hence the protest. Veldig fint i Monaco, btw.. *se på det fine stempelet i passet* Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 (endret) Nei, det er klart, men rikdommen i landet har faktisk noe å si på treningsforhold etc. Hvor ofte ser man et bra fotballlag fra Kina? Det er vel banalt å indirekte påstå at grunnen til Monacos framgang er pengesekken de har, eller ikke har. Jeg tror ikke Monaco har MEGABRA økonomi, men nok til at de klarer seg. Det ligger _helt_ andre grunner til suksessen. Grunnen til at du sjeldent ser bra lag fra Kina, er først og fremst på grunn av at de er i en annen verdensdel.. Like før sesongen startet så slet Monaco med et et underskudd som holdt på å sende dem ned i fransk 2.div. 400-700 mill i minus. Mener å huske at de ble reddet av fyrstefamilien i 12. time. Fryktlig gøy at det er Monaco-Porto i finalen selv om jeg skulle helst ha sett at Manchester United hadde vært der Endret 6. mai 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 om jeg skulle helst ha sett at Manchester United hadde vært der Ja, jeg også MEN BARE VENT: neste år er vi der igjen, som vanlig.. ehh.. ofte. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Fryktlig gøy at det er Monaco-Porto i finalen selv om jeg skulle helst ha sett at Manchester United hadde vært der Sier meg enig med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå