Norgemann Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Hei! Jeg leser hele tiden om folk som overklokker til over 3000mhz, men jeg sitter her og vet ikke hvor jeg skal begynne engang! Er det noen som har tid til å sende meg link eller en HEL guid til hvordan mann overklokker? PliiiS! jeg kommer til å være evig takknemlig! :smile: [email protected] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 http://www.overklokking.no/guides/index.html Lenke til kommentar
Norgemann Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Men de sier ikke hvordan! jeg må vite hvordan Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Du skrur FSB og multiplier og høyt du kan i biosen. Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 tror d er lurt først å sjekke hvor bra kjøling du har. d er ikke bare sånn som sosohal sier, da ender du opp med en svidd cpu. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 vi må vite all info om maskina di for og kunne hjelpe Lenke til kommentar
Norgemann Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 Amd k6-2 500mhz Aopen Ax59pro 320mb ram 12gb MSI Nvidia tnt2 pro 32x 10x 40x lg brenner er det no mer? Lenke til kommentar
SnipeAlot Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 LoL, tror ikke at du når 3 ghz med den der :smile: JEG når ikke 3 ghz med retail kjøler, og jeg har P4 2.2 ghz! Lenke til kommentar
Norgemann Skrevet 6. april 2002 Forfatter Del Skrevet 6. april 2002 SKal ha meg en ny pc snart, men innen da vil jeg bare oppgradere den litt, fått winxp pro, og det går latterlig tregt! jeg klarer ikke å finne fsb og multipliern i biosen! Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Maskina di er så gammal at det ikke finnes fsb/multiplier innstillinger i BIOS. Så enkelt. Det du allikevel kan gjøre er å flytte på noen jumpere på hovedkortet, for å endre multiplier/fsb. Vet du ikke hva jumpere er, syns jeg ikke du bør prøve å klokke. "Lett" å ende på med ødelagt pc. Uansett klarer ikke den cpu'en særlig overklokking. Kanskje 550? 600?? Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 hehe.. det står ganske bra hvordan du klokker pc på overklokking.no ja.. Les Nybegynnerguidene. Del 3 kom i dag, der står det om kjøling :smile: Del 2 burde du ialf. lese før du starter :wink: (Der står det hvordan du hovedsaklig "gjør det" (øker HZ).. under "Prosessorhastighet og busshastighet") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå